KAWAN BARU..

oke,here i want to share..ouhh,stop it..dah-dah kita orang malaysia..cakap larhh bahasa malaysia kita sendiri kann?da macam jiwa patriotik da pulak aku nehh..ahaha..oke..memang betul ponn aku ader dapat kawan baru kat tempat kerja aku..dia nehh bley kira macam baru berapa hari jugak kerja kat situ..rest pulak ngan aku kann?firt memang ingat dia nehh sombong giler-giler taw..siyes cakap nehh..aku macam biasa larh kann..kalau orang ta tegur aku..aku ponn ta tegur orang..macam tatau plak yang aku nehh jenis pemalu..ngee~first day dia masuk keje dea rest ngan 'abang' dia..ingat nak rest sama-sama ngan dia..terpaksa larhh rest sowang-sowang.yelah aku mane ader 'abang'..next day baru dia rapat dengan aku..hahaha..na tunggu aku tegur memang ta larhhh wehh..2 hari jep kita sudaa rapat kann?hope kita bley rapat macam nehh sampai bila-bila oke?

p/s : dia bukan male tapi female..
jangan salah sangka pulak ehh?
hee~
bui bui..

No comments: