'Jadi yang special.' :)



Apeeee? Yang special? Yang special yang macam mane tuhh awak? Jadi yang sepecial di hati awak? Tapi msg yang last sekali tuhh memang saya kenal.

‘Awak kann tengah belajar. Saya tak nak mengganggu focus orang.’

Ayat tuhhh. Saya penah send dekat awak 4 tahun yang lepas. Yeaa. Tuhh ayat saya. Saya still ingat lagi dekat ayat tuhhh. Masa saya mintak break dengan awak malam tuhhh.
Seriously terkejut kot bila awak cakap awak nak saya jadi yang special untuk awak. Segala galanye special. Saya baca banyak kali msg yang awak beri kat saya tuhh.
Awakkk! Saya tak taw kenapa itu ayat yang saya nak beri dekat malam tuhh. Masa tuhh saya rasa macam saya nehh tak dihargai sangat sangat.
Awak tak penah ponn nak text saya dulu. Asyik asyik saya yang kena text awak dulu. Kalau saya tak text awak. Memang awak tak kann text saya. Sorry awak! :’(
Saya sedihh. Orang yang saya sayang buat saya macam tuhhh. Masa tuhh saya pikir betul kew yang awak nehh sayangkan saya? Betoyy kew? Betoyy kew? -.-
Bertahun tahun saya cuba lupakan awak. Awak taw takkk. Susah taw nak lupakan orang yang kita betul betul sayang. Susah sangat sangat taw.
Lepas tuhh kita dahh lost contact kenn? Awak buat hal awak. Saya buat hal saya. Berapa tahun lepas tuhhh saya dapat taw yang awak nehh dah jadi playboy. Awak yang cerita dekat saya kann pasal mende nehhh?
Sebab aper awak jadi playboy? Sebab awak clash dengan saya dulu. Ya allah. Sorry awk. Saya tak tahu effect dea sampai macam tuhh sekali.
Tapi takper larhh. Masa tuhh kita budak budak lagi kot. Mane taw pasal berkasih sayang antara lelak dengan perempuan nehh bagai.
Saya nak mintak maaf dekat awak. Yang saya selalu stalker profile awak. Saya nak sangat tengok siapa gf awak. Bukan aperr. Saya nak taw awak bahagia kew tak dengan dea. Tuhh jepp. :’)
Tapi sekarang nehhh? Awak nak saya jadi orang yang special? Special yang macam mana tuhh awak? Seorang yang special di hati awak?
Awak akan beritau saya suatu hari nanti? Bileeee?
If awak nak saya jadi orang yang special di hati awak. Saya nak ‘MR S’ yang saya kenal dulu. ‘MR S’ yang saya kenal mula mula dulu.

=D budak yang send msg I LOVE YOU sampai nak dekat seratus
=D budak yang selalu buat rambut ‘pacak’
=D budak yang tak merokok
=D budak yang selalu beri ayat yang sweet sweet dekat saya.
=D budak yang bila jumpe dengan saya selalu pandang lantai. (maluu katenyeww.)

Boleyhh kew awak? Saya nak ‘MR S’ yang saya kenal tuhh balik. Saya tak nak ‘MR S’ yang saya kenal sekarang nehh.
 Awak orang pertama yang singgah di hati saya suatu ketika dahulu. Saya harap awak yang terakhir yang ader dalam hati saya nehh.


dear youu : saya create entry nehh sebelum awak beri msg dekat saya kul 12 malam tadi. ;)

No comments: