KERINDUAN!!

kerinduan yang teramat sangat kat DEA..
kerinduan yang melampau kat DEA..
kerinduan yang terlebih-lebih kat DEA..
hey,AWAK..
balik umah awak tuhh,
awak selalu engat saya taw?
awak selalu mesej saya taw?
awak selalu calling saya taw..
awak mesti beritahu saya masalah awak taw?
awak mesti cerita kat saya semua ekk?
janji taw?
lepas nehh da
tader da orang yang na care pasal saya..
tader da orang yang na ngumpat dengan saya..
tader da orang yang na share makanan dengan saya..
tader da orang yang saya buli..
tader da orang yang na saya manja-manja..
tader da orang yang selalu lepak kat tempat saya..
tader da orang yang selalu pinjam barang-barang saya..
hanya ini yang tinggal..


awak janji akan jaga bende nehh taw?
jaga dea leklok taw?
satu untuk miela.. :D
satu untuk kak anie.. :)

No comments: