SAMPAI MENITIS AIR MATA..

kak anie : 'adik aku nak num fon ko bley ta?
miela : 'adik kau na buad per ngan num fon aku?'
kak anie : 'ntah dea..pas dea maen fon aku..dea terus mintak num ko.. :)
miela : 'ewm,bagi jep larhh kat dea'
(sehari lepas tuhh mesej berbunyi..)
pandang fon,num ta dikenali masuk..
tengok,tengok rupanya kak anie yang mesej..
'oitt,share ngan aku singgit,nanti aku bayar balik kat kau'
'yelah tuhh,jap ehh..otw na share creadit kat ko'..
(sehari lepas tuhh)
mesej berbunyi lagi..
per lagi larh kak anie nehh,ader jep ta puas hati ngan aku..
larhh,mintak creadit lagi kew?
dengan hati yang baik hati nehh share larh ngan dea dan memberi amaran keras kepada dea..
'jangan kau ta ganti pulak creadit aku,kalau ta ganti..aku cari kau sampai dapat..
TETIBE mesej nehh yang aku dapat..
'neh bukan anie,neh adik dea..tengs sbb share creadit ngan saya..'
adoiii,merah padam muka aku masa tuh membaca mesej..
lalu membalas..'takper larh..janji awak ganti balik creadit saya'
'oke,tpy lambat sikit larh saya ganti creadit awak tuhh'
'ewm,takper..asalkan awak ganti balik..'
'neh nama awak saper?'
'miela awak?'
'saya shahrul niza,panggil shahrul jepp..'
di saat itu air mata mula membasahi pipi..
Ya allah,aku terlalu rindukan insan itu..
SHARUL BIN SAIBI..
3 tahun kita ta berjumpa kann?
3 tahun awak da ta contact saya kann?
takper larhh,saya tahu awak tengah bahagia sekarang..
saya ponn tumpang bahagia kalau awak bahagia..
tader saper yang dapat gantikan tempat awak di hati saya..

No comments: