Budak KU memang GILA!!

hahahaha..opss!jangan gelak lebih-lebih oke?cukup sampai situ jepp kowang gelak..ayah aku n ayah mieza asyik berborak jepp..well,sedara kann?baru taw plak tuhh..aku ponn ta hengat da sedara-sedara aku yang lain..ramai sangat..hoho..per ag kann..mula larhh bosann..yelah..ta kan na dengar orang-orang tua berborak..tuh da kira buzybody da..kann?bila habis kerja jepp..mieza akan cakap macam nehh..
'awak nampak ta miela ayah kita?'

'ta,mane?'

'tuhhh'

'ewmmm..da agak da'

kalau berjumpa mesti ta hengat na balik..hahaha..
time-time bosan neh larhh..timbul idea na bergambar..hee..tengs to mereka-mereka yang sporting tuh ehh?jasamu dikenang..ngeee~


mata sepet sikit time nehh..hahaha..pasan sudaa mata dea sepet..buuu..


wif mieza..akhirnye dapat jugak snap picture ngan dea..setelah didesak and dipujuk rayu oleh miela..dea dengan lembut hati dan cairnye menerima tuk muka dea diambik..hahaha..


kami memang glerr pose..tidak syak lagi..hahaha..budak sebelah aku nehh siap na peluk lagi aku taw?haha..jangan jeles ader orang peluk aku? :p dea nehh orang yang rapat larhh jugak dengan aku..tiap-tiap hari suka buli dia..ta padan ngan kecik kann?walhal sebenarnye kaki buli..haha..
thenn,ader pulakk muka-muka nehhh yang datang..


muka-muka ceria..hahaha..ceria larhh sangat..yang tengah tuhh nampak sangat larhh lapau nyeee..tengah-tengah syok pose ader jep tukang menyibukk..biasa larhh kann bila kita tengah happy ader larhh 'beruk-beruk' yang suka menyibuk..taw-taw jep larhh kan sape..


oke larhh..till we meet again..
bubye!

1 comment:

Myung Dae said...

Jom cukupkan 2000 follower. Blog saya banyak tutorial (^_^)

www.taufiqnazli.com