SEBULAN kott..

hee..aku rasa aku jep larhh yang lembab sangat menghupdate entry pasal hari raya nehh kann?hahaha..orang lain da berkurun da update..busy sket larh sayunkk..tader masa sangat..takper-takper..lagi sebulan lagi aku membusykan diri..lepas tuhh ta da..kenapa and mengapa?biarlah rahsia..tapi sekarang nehh masih raya lagi kann?kita kan raya sebulan..so,sebulan neh kita raya sakan larhh wehh..hohoho..


wif my bestie..haha..baget comeyh jep kann aku dalam pix nehh..hee.oke,admit aku neh bukan comeyh mane pownn..hee..siap pakai badge lagi tuhhh..ta bley blaa btoy..budak sebelah aku nehh yea comeyhh kannn?


alahai..sweetnye kann?ahahaha..jangan tertipu dengan pix nehh oke?aku dengan dea kawan sahaja..ta lebih ta kurang daripada tuhh..aku dengan dea bley dikatakan rapat larhh jugakk..dulu penah larhh jugak kteowg gaduhh..gaduh hal kecik jepp tapy sampai ta bertegur 2 bulan..dea terasa glew ngan aku time tuhhhh..aku pownn taatu macam mane dea bley terasa..(kejam btoy ayat)tapy sekarang nehh kteowg da baik da..


kita nampak BIRU larhh..siyes memang ta dirancang oke?tatau pown baju raya kita warna BIRU..memang sehati sejiwa btoy larhh kann?hee..femes lorry kedai uncle sebelah tuhh masuk dalam belog aku..macam larhh belog dea femes sangat ramai orang na baca kann?ngee~budak sebelah aku nehh partner aku zon 1 arytuhhh..time aku jadi prometer dulu larhh kann?sekarang nehh aku da jadi cashier..sumpah cakap memang ta bes langsung jadi cashier..


yeahhh!!!4 gadis single..yang tudung purple tuh jep da taken oke?yang lain tuhh semee single..hahaha..deaowg larhh my sweet and sour aku..sayunk ketat-ketat kat deaowg nehh wehhh..ta perfect kalau ta kacau budak-budak nehh..kantoi kaki pembuli kann??hahaha..


nehh pix ramai-ramai..(walhal ta ramai mane pownn kann?)tapy 4 orang tader dalam pix nehh..adoiii..tapy takper larhh..4 orang jep kott..bukan 40 orang ponnn..last minute berpose..na balik da time nehh..ayah aku ponn da tunggu da dalam kete..aku buad tatau jepp..kejam btoy larhh..anak sape larhhh nehh kann?hahaha..

oke larhh..niat dihati na tulis panjang-panjang lagi sampai pagi sokk..tapy disebabkan ader hal ta dapat na dielakkan..terpaksa larh berhentii..

bubye!

No comments: