Kalau tak pandai na hargai KAWAN,jangan BERKAWAN..

'kalau tak pandai nak hargai nilai sebuah persahabatan jangan nak pandai-pandai berkawan'entry nehh macam marah tersangat-sangat jep kann?hee..cuma amaran bukan mara oke?aku na tanye kowang nehh..antara sahabat dan kekasih anda..mana yang akan korang pilih/mesti kekasih kann?btoy ta?btoy ta?anguk jep larhh kepala tuhh laju-laju..habis cerita..haha..kejam sungguh dikau miela..oke..berbalik pada tajuk kann?aku rasa better sangat-sangat ader kawan yang memahami kita daripada ada boyfriend/girlfriend yang memahami kita..seriously cakap nehh..pada aku biarlah ader kawan yang dapat paham kita nehh macam mana..bukan nye boyfriend/girlfriend..(aku rasa macam aku dah banyak sangat repeat mende yang sama jepp kann?)dari aku single bulan lepas sampai larhh sekarang..aku selesa sangat jadi seorang budak yang single..maybe banyak sangat dugaan yang aku dahh lalui kan?pengalaman yang mengajar aku jadi macam nehh..


memang larhh kita rasa bosan..dan teramat larhh bosan bila kita jadi single kann?tapi cuba kita fikir balik..bila kita kecik-kecik dulu..masa kita belum bercinta lagi..kenapa kita happy jep jalani hidup kita..tader orang calling ponn kita happy..tader orang msg kita ponn kita still lagi happy kann?see..


thank yea korang..even aku da resign kat tempat kerja aku dulu..korang masih lagi care pasal aku..thank sangat-sangat ehh korang..masa aku sakit korang ader untuk bantu aku..time aku ader masalah..even masalah family aku ponn korang tahu jugak..even aku ta cter sangat kat korang..aku resign ponn korang still tahu jugak..padahal aku tersangat-sangat larhh ta na kasi tahu korang yang aku da na resign..beruntung sangat aku dapat jumpe kawan sebaik korang..thank yea korang..aku ta kan pernah lupekan korang sampai bila-bila..


yang kiri aku nehh nurul..arytuhh aku ader update pasal dea..dea baru jep kat tempat keje aku nehh..sebulan dea kene transfer kat karak..baru balik dengar aku da na resign..na nagis dea dengar..korang bayangkan larhh..kteorang baru kenal bape hari..pastuhh dea kne transfer kat karak..dah balik temerloh..aku pulak yang dah na resign..sape yang ta sedih?sabar ehh sayunk..ader masa aku jumpe korang..yang pegang-pegang botol air..aku lettew..bajet macam model jepp kan?haha..yang pegang fon tuhh nieda..aku ta larhh rapat sangat dia..tapy bley larhh masuk kepala kann?y comey-comeyh tuhh pieja..aku selalu buli dea..haha..ta padan dengan pendekk kan?na buli orang jep tahu..ngee~last but not least yang pakai baju putih tuhh nama dia aina..cashier terbaikkk aku..

p/s : korang memang sahabat terhebat aku.. :)

No comments: