DEGIL BETOY BUDAK NEHH..

petang semalam..sedang asyik menghadap laptop,mendelete mende-mende yang menyemak kat belog aku nehh..supaya sedap sikit mata aku memandang..buat serabut jepp ader mende-mende yang tak sepaptutnye ader kann?aku tatau larhh ape mimpi aku semalam..pagi-pagi buta lagi aku dah menghadap laptop..gler ko!!orang lain tengah syiokkk lagi tidur..ko dah mengahadap laptop dah..hahaha..pagi-pagi lagi dah bukak facebook..tengok sape yang da bangun..hampehh!!semua member aku membuta lagithen ta lama lepas tuhh ader larhh member aku nehh da on facebook dia..aku terus im kat dia..ta menyempat kann?hee..tengok-tengok jam da pukul 2 lebih dahh..perut da berlagu macam-macam lagu da..tapi still ta na pegi makan lagi..duduk menghadap laptop lagi..pastuh mama aku masuk bilik..

mama : akak pergi makan..
saya : okey!

pastuh tengok jam balik..dah pukul 3 petang dahh..aku pergi mandi dulu..na fresh kan badan dulu.. :D turun dari dapur tengok aa makanan..makan sikit..yelah..karang ta pasal-pasal aku kempunan na makan mende tuhh kann?pastuhh terus masuk bilik air..yang penting mandi dulu..hee..habis mandi bukak laptop balik..dengar lagu..life not perfect without song my dear!!then baru turun dapur..oh yeahh..tengok-tengok makanan aku tadi da tader..makaihhh..mane larhh pulak makanan aku tadi kann?rupa-rupanye mama aku yang makan..per lagi?terussss masuk bilik..

mama : akak nak makan kerr?
saya : ta nak..
mama : makan larhh..
saya : ta nakk!!biar larhh..malas nak makan..
mama : makan larhh ehh??mama masakan..
saya : ta nak makannn!!!!

terus pasang lagu..mama masuk bilik lagi..buat tak tahu jepp..mama hantarkan makanan and minuman sekali untuk aku..hee.. :D

THANKS MAMA! 


No comments: