KENAL KENALAN

assalamuailaikum..(baikk nye kan?bagi salam?kalo ta main redah jepp)tadi tengah skodeng belog irine..tertarik pada satu entry nehh SALAH KE BERKAWAN DI ALAM MAYA SAHAJA,TANPA BERTEMU DI ALAM NYATA?dalam entry beliau kenal berbulan-bulan..tukar number fon,tanpa bertemu di alam nyata..sama jugak macam aku larhh..tapi ta kawan berbulan bulan..baru jep kenal da mula mintak number fon..advance kan member member aku nehh?haihhh..memang larhh da lumrah manusia kann?mula mula kenal kat facebook,myspace,twitter..then chat,then mintak number fon..da mintak num fon tuhh na jumpa..pastuh na jumpa tuhh na couple plak..adoii..memang larhh da nama manusia nehh memang ta pernah puas kann?pada aku kalau kawan kawan yang baru na kenal..aku beri jep deaowg num fon aku..bukan per ponn num fon jep kot..kita na layan kew ta terpulang pada kita kann?kadang kadang tuhh kalau terasa budak tuhh menyusahkan aku,aku buat tatau jep pasal dia..malas na cara..hoho..ternyata kejam sungguh dikau miela..kadang kadang tuhh ader jugak member member aku nehh ajak aku keluar bandar larhh hape larhh..err,rasa rasanye ta payah larhh kot..bukan ta sudi keluar..tpy entah larhh..aku ponn tatau sebab per..terasa malas sangat na keluar dengan orang yang baru kita kenal..ta selesa kot..err..sorry ekk saper saper yang tengah baca nehh..yang beria ria sangat suruh aku keluar bandar tuhh..korang da taw sebab musabab aku kann?so,moral of the story jangan ajak aku kuar bandar da..haha..(tetibe jep kann?)

*creadit to my sister for this picture :)

No comments: