PUAS HATI kau?

puas hati awak?puas hati awak mendera perasaan saya?mendera hati saya?puas?yea yea..saya tahu..awak hidup dalam kegembiraan..pernah awak fikir pasal hati saya?pasal perasaan saya?dari dulu sampai sekarang awak tak pernah ambik tahu kann?yea yea..memang awak cakap awak rindu saya,awak sayang saya..tapi saya rasa awak rindu saya,awak sayang saya masa awak sunyi jepp kann?bila awak bosan jep kann?bila saya sunyi..saya cari awak..awak pernah ader untuk saya?pernah?tak ponn..time kita gaduh dulu..awak asyik cakap semua pasal saya jep kann?awak cakap macam macam pasal saya..tapi saya?hanya mampu senyap jep kann?awak cakap semua salah saya..salah awak?ader awak fikir?ader?kita hampir nak putuskan hubungan kita kann?awak cakap saya yang tak na selamatkan hubungan kita..saya cuba awak..saya cube..tapi saya tak mampu nak ucapkan pada awak..saya redha jep apa yang jadi..lepas tuhh hubungan kita makin rapat kann?tiap tiap hari awak tanya pasal saya kann?tiap tiap minit awak care pasal saya kann?time saya rest awak selalu ader kann?tapi sayang..kita rapat sementara jepp..then awak hilang macam tuhh jepp.2 bulan bukan masa yang singkat..saya tiap tiap hari send msg kat awak..tapi awak?ader awak reply?langsung tader kann..satu hari tuhh saya dah malas nak ambik tahu lagi pasal awak..saya dah penat.saya dah letih menunggu orang macam awak nehh..saya biarkan awak macam tuhh jepp..saya percaya kalau orang tuhh sayangkan kita,dia akan cari kita di mana kita berada..saya cakap kat awak yang saya tak nak lagi jadi macam nehh..tiap tiap hari kenangkan orang yang macam awak.tiap tiap hari saya menagis pasal awak..ader awak tahu semua bende tuhh?tak kann?awak tak tahu pasal sedih saya langsung..sebab per?saya hanyalah tempat dimana awak tengah sunyi,bosan,tader kawan..kann?betul ta?saya da nekad!saya nak putuskan jugak hubungan kita nehh..saya tak sanggup da..suka hati awak larhh na bencikan saya..terpulang pada awak..saya dah malas da jadi macam nehh..beberapa hari lepas tuhh awak msg saya..awak beritahu saya yang awak sibuk..awak selalu balik lewat,awak letih..balik rumah terus tidur..habis tuhh?saya?ta letih?tak penat?saya ponn balik tengah malam jugak..sama macam awakk!!!tapi saya ader jep masa untuk awak..awak,kalau kita sayangkan orang tuhh masa kita letih ponn kita selalu ader untuk orang tuhh..masa kita penat ponn hilang sebab dapat luangkan masa dengan orang yang kita sayang..dari hari tuhh saya nak berubah!!biarlah awak nak cakap apa kat saya..sedih saya?biarlah saya tanggung..sakit hati saya?biarlah saya pendam dalam hati saya..berita yang paling saya terkejut pasal awak..awak cakap kat saya..'bila abang kawin nanti sudi ta datang?' saya cakap jep 'insyaallah.' tapi masa tuhh hati saya?tertanya tanya,bila masa pulak awak ader gelfren?awak ader beritahu saya?tader lansung kann..tapi bila saya ader boyfren..saya ta beritahu awak..awak marah saya..awak cakap saya nehh tak tepati janji saya kat awak kann?sebab dulu saya pernah janji dengan awak yang awak orang pertama yang tahu semua mende pasal saya..tapi macam mana saya na beritahu awak..awak kann tengah busy..tader masa nak tengok handphone awak tuhh..bila balik awak terus tydo..mana ader masa kann?sama larhh jugak kalau saya tak beritahu awak ponn..tapi bila awak ader gelfren?ader saya marah marah awak?macam awak marah marah saya?ader?ader tak awak?tader kann?saya rasa macam saya nehh tak penting langsung dalam hidup awak kann?memang ponn..saya lupa!!saya nehh hanya tempat bila awak sunyi..bila awak bosan..kalau awak tak sunyi,ta bosan..awak ta kann cari saya kann?kann?masuk kali nehh da 3 kali dah kita gaduh kann?semua pasal mende yang kecik jepp..takper larhh..semua salah saya kann?biarlah saya mengaku semua tuhh salah say..even bende tuhh bukan salah saya ponn..kali nehh awak tak contact saya berhari hari..takper awak..awak buad larhh macam tuhh..saya dah tahu dahh siapa diri saya di hati awak..cuma kawan yang diperlukan bila waktu awak sunyi jep kann?tadi awak ader say morning kat saya kann?awak tak perlulah susah susah awak..saya nehh bukan penting sangat dalam hidup awak kann?awak tak payah susah susah na nsg saya,calling calling saya..buang masa awak jepp..buang creadit awak jep kann?biarlahh saya da biasa dahh..saya tak kann terasa hati dengan awak dah lepas nehh..


rindu dekat sekolah..
sebab tuhh larhh letak gambar pakai baju sekolah~

No comments: