PAGI YANG CERIA..

disaat mereka-mereka yang sedang tidur lena diulit mimpi..aku sedang leka mnghadap laptop..sedang menaip laju-laju..menaip per yang ader dalam fikiran..oke,stop!!cukup-cukup..aku tatau per yang aku na tulis nehh..sastera sangat larhh konon..haha..hari nehh aku tatau nape mood aku terbaekkk sangat-sangat..bukak mata jep terus cari laptop..ehh,bukan nehh memang dah jadi rutin hidup aku da kew?err..whatever larhh..sedang aku tengah syiokkk update entry tuh larhh jugak perut aku tetibe sakit..ayakkk..kacau btoy larhh..today shopping time!! :D biarkan daku..semalam budak-budak nehh shopping sakan kann?hari nehh biar aku plak yang shopping sakan..jangan jeles ulozz..malam semalam..aku sajer-sajer jepp off fon..ngade uhh!!aku on fon ponn sebab aku tader creadit..kalau ader creadit buat per aku na off fonn..kan?kan?kan?sampai pukul 11 malam tuhh..aku on balik..gler kau na tunggu sampai pagi esok baru na on?aku tak bley hidup tanpa nokia E5 aku nehh..a'ah..hanphone yang aku pakai sekarang nehh E5 jepp..ta mahal mane ponn..murah jep kott..ingatkan tader saper larhh kan na msg aku..yelah,aku nehh bukan femes mana ponn orang na msg-msg,calling-caling,3G..ta femes manaa ponn..then orang yang aku sayang..err..bukan boyfriend aku yerr..dia siap warning kat aku lagi tuhh..suh aku topup..haha..punye larhh rindunye orang di sini kann?awak,jangan risau awak..saya topup banyak-banyak..awak jangan risau ehh?saya selalu rindu awak..even kita dahh ta rapat macam dulu da..

No comments: