TADER MOOD

seharian memang aku tader mood.na tulis belog ponn tader mood,na online macam biasa ponn tader mood..na makan ponn tader mood..sebab per?sebab member aku sorang nehh..menyakitkan hati aku..arghhhh!!sabar jep larhh..dia msg aku berkali-kali..tapy satu msg dari dia ponn haram aku reply..buat per nak layan orang yang sakitkan hati kita kann?bukan aku kejam oke?tapi aku just malas na layan orang macam tuhh..admit memang aku nehh tacing lebih.so?da larhh tersilap call orang..na call mama aku tercall number abg angkat aku..tuh larhh aku pelik nape keluar suara jantan..mama yang suruh dea angkat call kew kan?tapy dengar macam suara orang muda..tengok tengok rupanye aku yang salah dail..ayoyoyo..bapak larhh malu glerr siot..rasa na simen jep muka nehh..hahaha..dalam satu hari tuhh semua aku na buat serba ta kena..adoii..last last abg aku yang tacing lebih kat aku..senget betoy..aku cakap kat member nehh..member aku nehh kazen kepada budak yang menyakitkan hati aku nehh..

saya : kazen ko tuhh ader cter pasal aku kerr?
dia : tader plak,ta jumpe dia ponn..
saya : ohh,kalo camtuhh takper larhh..
dia : nape?
saya : hee..
dia : cakap larhh nape?gelak plak..
saya : aku sakit hati dengan dia..satu msg dia aku ta reply.. :)
dia : jahat larhh ko nehh..buat dia macam tuhh..

aku cter bagai kat member aku nehh,dia cakap aku jahat?kurang ajar luee..macam larhh kau tuhh baik sangat..ngoii..ekceli banyak lagi yang aku text dia pasal budak yang menyakitkan hati aku nehh..tapy bia larhh aku simpan dalam inbox fon aku tuhh jep larhh kann? :D 
kepada sapa sapa yang rajin dok msg aku hari tuhh..sorry derr,aku memang tader mood langsung na reply msg korang..sory,sorry,sorry derr..ader setengah tuhh aku reply..sebab aku rapat dengan deaowg..(macam pilih kasih jep aku nehh kann)

No comments: