RINDU SANGAT-SANGAT!!!




satu untuk awak..
satu untuk saya..
comeyhh kan patung nehh?
takper larhhh.
biarlah saya yang belanja awak..
tader yang sama larhh awak..
manik-manik dia tuh lain sikit..
semua yang lain..
takper larhh janji PURPLE kann?
awak janji dengan saya yang awak akan jaga mende nehh..
walaupun awak jauh dengan saya..
awak jangan buang ekk benda nehh?
even mende nehh rosak ponn..
awak jangan pernah niat untuk buang dia ehh?
kalau awak buang dia..
ber erti awak buang saya jugak..
awak janji dengan saya taw?
awak akan jaga elok-elok..


masa tak bertudung..


masa bertudung..

yang mana lebih sweet?masa bertudung atau tak bertudung??haha..pape jea larhh..yang penting saya nak awak tahu..saya sayang kat awak sangat-sangat..ketat-ketat..rapat-rapat..saya selalu ingat awak..tiap masa saya ingat awak..awak jangan risau..even saya dah dapat kawan yang rapat dengan saya,even saya dah dapat orang yang care pasal saya,even saya dah dapat orang yang suka makan ape yang saya makan,even saya dah dapat kawan yang sehati sejiwa dengan saya..

AWAK TETAP DI HATI SAYA.. :)


muka-muka ceria jep kann?even kita kena kutuk dengan diaorang,kita tetap sabar..even orang tak suka tengok kita berkawan rapat..kita buat tak tahu jepp..even diaorang dengki kita berdua pergi mana-mana..kita still senyum jepp kat diaorang..kann?

TERIMA KASIH..
SEBAB AWAK SUDI JADI KAWAN SAYA..
AWAK KAWAN TERHEBAT SAYA..
YANG SAYA SAYANG SANGAT-SANGAT!

No comments: