SAKIT TEKAK doe!!

tahniah pasukan harimau malaya kerana dapat bawak balik pingat emas ke tanah air..memang sengit giloss larhh semalam..time indon jaringkan gol tuhh seme tengah blurr jep..siyess!masa indon dapat jaringan pertama tuhh memang ta percaya wehh..


yeahh!!skuad harimau malaya kita..aummm~
macam ader jep orang yang tak cukup dalam picture nehh kann?korang sendiri sendiri larhh tolong cukupkan..huahaha..bab yang aku paling sakit hati and paling menyampah sangat sangat bila indon main kasar dengan team malaysia..agak agak larhh bhai..garang sangat gaya nye..taw larhh dekat staduim sendiri..toksah larhh tunjuk belagak sangat..adoii..

ouh yeahh,en muslim kita memegang bendera malaysia.. :)
aku and member aku da macam pengulas pemain dalam msg jep..mana tak nye..tiap kali macam ader tak puas aty jep kutuk kutuk dalam msg tuhh..wahaha..aku rasa dalam banyak banyak rumah..rumah aku larhh paling bising sekali..wahh,bangga siot..tak tahan betol..mana tak nye time malaysia dapat gol,kteorang jerit..time malaysia kena sepak,kteorang jerit..jiran sebelah rumah aku nehh diam jep..tader fell lalu~

No comments: