MEMBEBEL jep kann?

hari rabu hari tuhh..tersangat larhh malas nak keluar..tapi dah berjanji dengan minah senget tuhh..kena larhh tepati janji kann..tapi kali nehh aku pulak yang lambat..haha..sorry dear..lambat sikit..ehh,sikit ker?sikit larhh kot..san asyik sangat buat kerja,aku sergah dea..hoho..taw kejut kau ehh..kalau kau ta terkejut aku kejut kau..hakhak..teruk betoy kann member kau sorang nehh san?lalalala~datang dekat tempat kerja lama kacau deaorang buat kerja..sempat lagi kann?rindu doe nak kacau deaorang..then pegi kat kedai fon dulu..tak tahan oke.nak msg ponn susah..masalah sofware lagi..adoii,sabar jep larhh kann..then shopping kat the store..yelah,temerloh kann..mane ader shopping mall sangat..aina pulak nak jumpe member dea..yang aku nehh asyik usya baju sowang sowang jepp..sowang sowang ponn bley kann?wahaha..biar larhh janji aku jumpe baju yang aku berkenan i hati..untung sekali ader sale hari tuhh..dah tentu tentu aku beli larhh kann..lama giloss oke aku tak beli baju tom girl..tak tentu arah aku oke,tader fonn..jadi gila kejap..kejap kejap check kat beg..mana fonn aku?hilang kew?ouhh,lupe!!fon pegi hantar kat kedai..pegi the store ta sah kalau tak beli ice blandder oke..febrett tuhh..tak boleh kalau tak beli..mesti kena beli yaww..then pusing pusing bandar..da ke fenatttan tuhh pegi pulak jemput nieda pulak..cehh,cakap macam jemput naik kereta jep kann?aina and nieda nak pegi beli barang hostel..so,aku ponn ikut sekali larhh..sepanjang jalan kteorang asyik membebel jepp..oke,aina ta beria sangat..sebab dea tader point sangat nak cakap..yang kuat membebel aku and nieda larhh..aina asyik kena buli dengan kteorang yang 'baik hati' nehh..sorry sayang..gurau gurau manja..jepp..kau chill jep kann?dah siap beli barang kat ks..korang tinggal aku macam tuhh beb?aku taw larhh aku beli coklat jepp..jangan larhh sampai tinggalkan aku..sesak nafas aku taww..dah larhh tengah lara..fon tader..korang pulak bley tinggal aku macam tuhh jep?lagi larhh aku lara..keluar dengan muka mucung tebal berbalut resah..mau tak resah wehh..nak balik sorang sorang..memang takott!!!err,tengok tengok deaorang ader kat tepi tuhh..hampeh punye kawan..kurang hasyammm..bila 3 dara pingitan lalu tepi jalan memang ta sah kalau tak kena usha kann?buat selamba bodoh jep larhh nyahh..lelaki kalau ader member jep berani nak usha perempuan..kalau dea sorang sorang memang tak berani larhh..it fact oke?cikgu aku yang beritau..dan cikgu aku tuhh seorang gender male oke..bukan female..pengakuan dari lelaki sendiri..tak tipu..ingatkan dah boleh ambik fon aku tuhh,tapi tak siap siap lagi..adoii,penantian satu penyeksaan oke!!err,sabar jep larhh..buat larhh muka happy,even hati sedang panas membara..balik dari rumah terus cari katill..demam wehh..hebat tak saya?demam demam ponn bley keluar bandar..wahaha..saya tak beritau ponn mr 's' saya yang saya keluar bandar..kalau saya beritau dea..dah konfem konfem saya kena marah kaw kaw dengan dea..

No comments: