LAGU BARU lagi?

selamat petang kalian kalian semua..lagu baru lagi?aku rasa hobi aku asyik tukar lagu jep kann?yelah kalau lagu yang sama jep korang dengar bosan jugak kann?aku kat rumah ponn selalu dengar lagu jugak..na na,time na tydo..pasang lagu kuat kuat..ta pernah dibuat orang kann?bhaha..amacam lagu baru nehh?beshh ta?fenattt aku cari lagu nehh taw..habis pelusuk lagu tuhh aku jelajah..fenattt taw..tapi lagu indon jep larhh..lagu malay,korea,cina bagai..aku ta jelah sangat..ader lagu yang bes tapy tader code dea pulekkk..hampehh..last last terikat dengan lagu nehh..tajuk lagu nehh i miss you-irwanshah feat zaskia sungkur..suami isteri tuh yang nyanyi..kalau korang suke lagu nehh downlord larhh ekk..dulu aku ta share dengan korang..lagu per yang letak kann?kali nehh aku beritahu..shareing is caring..

No comments: