Kita KAHWIN?


 
kahwin?err..sorry to say..saya masih muda lagi nak pikir pasal mende tuhh semua..kalau awak cakap awak nak couple dengan saya,saya boleh terima lagi..tapi kalau awak cakap yang awak nak kahwin sekali dengan saya..memang saya tak boleh terima..saya nehh baru belasan tahunn..tak pernah terfikir ponn nak pikir pasal kahwin nehh..tolong larhh awakk..saya bukan nak reject awak mentah mentah..seriously memang saya tak pikir lagi pasal mende nehh..saya mintak maaf sangat sangat..saya belum puas nak kejar apa yang belum saya dapatkan..saya belum puas lagi nak gembirakan hati mak ayah saya..saya belum puas lagi!!!hopely awak paham yea..yess!!memang malam tadi saya terkejut sangat apa yang awak cakap kat saya..saya ingatkan awak main main jep..terus terkedu..tatau nak cakap perr..malam tadi terus tak dapat tidur sebab pikirkan apa yang awak cakap tuhh..erghhh!!!

No comments: