HAPPY BIRTHDAY



happy birthday my dear..may god bless you..akak cuma mampu tuhh sebagai hadiah kau budak..kalau kau jahat dengan aku..aku nak kau pulang balikkkk hadiah aku tuh..hakhakhak..punye larhh teruk perangai kann?ta larhh sayang..kalau kau jahat dengan akak kau sorang nehh ponn..kau ambik larhh hadiah tuhh..ta mintak ponn..bukan aku bley pakai ponn baju kau tuhh..wahahaha..malam tadi aku tengah syiokkk tydo..tetibe lagu kat fon aku ta bunyikk..pasal pulak nehh?suke cari pasal betoy dengan aku..aiyaaa..rupanye adik angkat aku tuhh yang sibuk call..aku dalam sedar ta sedar aku jawab larhh call dia..glerr kau ta angkat..da larhh jarang sekali contact dengan dia..yelah candidate SPM kann?memang larhh buzy..tader masa..kononye larhh kann.tunggu larhh kau adik!!!lepas kau habis SPM nanti aku kacau kau..haha..terselah kejahatan anda di situ miela..ta kira larhh adik angkat kew adik ta angkat kew..akak kau sowang nehh sayang korang.. :)

No comments: