HANG OUT!

hang out?lagii?yess! hang out lagi sekali dengan cik husnul aina..cuma dea sorang jep yang sudi na hang out dengan aku..oke!ayat memang ta bley diguna pakai..macam dea sorang jep kawan yang aku ader kann?bhahahaha..sila gelak beramai ramai..terus terang aku cakap kann..aku ta suka lepak lepak dengan orang yang aku baru kenal..memang ta suka oke..jangan suruh aku suka..JANGAN!dari dulu sampai sekarang orang ajak aku keluar macam macam alasan aku beri kat deaorang..ekceli bukan suka suka na tipu orang yea..terpaksa menipu.. :)


janji na keluar pukul 1.30..alih alih keluar na dekat pukul 3..adoiii..memang naik mengamuk aku tunggu minah nehh..lambat btoy bersiap nya..ko tuhh na pegi jalan jalan jep ponn..bukan na pegi kawin na siap beria ria.simple sudaa..berjam aku tunggu minah nehh bersiap..da puas aku tawaf satu pasarayaku tuhh..dea ta sampai sampai jugak..adoii..sabar jep larhh..


taraaa..nehh dia budak yang brsiap mengalahkan pengantin tuhh..geramm gilerr aku dengan budak nehh..sabor jep larhh..borak dengan panjang kejap..dari jauh dia da nampak aku..whahaha..kenal btoy dea dengan si pendek nehh..rindu glerr siot..da lama da ta jumpe deaorang..hari semalam kacau deaorang habis habisan..


ingat na pegi taman..tapy cancel larhh..panas semacam jep..lepas pusing pusing kat bandar atas..kteorang pegi bandar bawah pulak..kteorang pegi teman yang orang ramai dating tuhh..kalau korang orang temerloh..korang taw larhh kat mane kann? :P
na lepak kat atas ader orang tengah date..so lepak kat tempat bawah jepp.ta baik kacau orang date kann?thennnnnn..

saya : na naik ta bot?
aina : ta na larhh..takott!!!
saya : jom larhh..cube.. :)
aina : jomm larhh..


aina : wehh miela,nape ko ambik gambar tuhh?
saya : larhh,bia larhh..aku sker tengok awan tuhh.. :)
aina : pape jep larhh ko nehh..
saya : haha..


konon nye cik aina nehh ta na ambik gambar..tapi setelah dipujuk rayu oleh daku..akhirnye mengalah jugak..horeyyyy!!!


peace no war bebeh~

hopely persahabatan kita ta kann pudar ehh sayang.even kau ta dapat na marah aku macam selalu..kau ta dapat na larang aku per yang aku suka minum..ko cakap nanti aku sakit kalau aku minum mende tuhh..tapy aku still minum jugak..haha..degil btoy larhh kan aku nehh?


jalan jalan kat explanet nampak bulat dengan ehem ehem..kuang ajar punye kawan..ta kenal aku..kalau dea ta tegur aku..malas aku na tegur..nasib baik dia tgurr..taw ponn kau bulat na tegur kteorang..amboii da pandai da sekarang kau bulat..dating kat explanet..fuyohhhh~


ehemm..S tuhh tader maksud yang lain oke?S tuhh nama aku larhh..SHAMILA..ta cayer?ta cayer sudaaa..tiada paksaan oke..banyak betoy dugaan hari semalam..sabar jep larhh..pegi bandar atas balik lepak lepak dengan budak budak nehh..terasa bosak aku call member aku..baik hati larhh sangat na call orang kann?biasa nye punye larhh malas na call orang..haha..abang gym tuhh sibuk na usha usha kteorang..usha dari jauh bley larhh derr~

No comments: