WHAT?


kalau orang cakap 'I LOVE YOU' apa yang akan korang cakap balik dekat dea?
kalau orang cakap 'SUDI TAK AWAK COUPLE DENGAN SAYA?' apa yang akan korang cakap balik dekat dea?
kalau orang cakap 'SAYA MINAT SANGAT KAT AWAK LARHHH' apa yang korang cakap kat dea?
kalau orang cakap 'AWAK NEH COMEL/HENSEM SANGAT LARHH,GERAM SAYA TENGOK AWAK' apa yang korang cakap balik dekat dea?

korang mesti ader alami mende mende nehh semua kann?mesti korang rasa tak senang hati kann?err,i mean tak berapa suka sangat larhh kann?betul takk?kann?nak nak lagi kalau orang tuhh korang langsung tak kenal..baru jep jadik kawan dekat facebook,dekat twitter,dekat myspace..kalau dah lama ponn..da bekurun lama kawan..tapy baru tegur..yea,yea..memang betul bukan senang orang nak puji diri kita..butttttttt..kita kena berhati-hati sikit..tak semua dalam friendlist kita tuhh baikk..and tak semua kawan dalam friendlist kita tuhh jahat.. kawan di alam maya dengan kawan di alam nyata lain taw..kalau ader orang im korang dekat facebook,then korang tak beri feedback..mesti dea akan cakap 'EIII,SOMBONG BETOL LARHH AWAK NEHH,SAYA NAK KAWAN DENGAN AWAK JEPP..BUKAN APA PONN..'see,kalau tak beri feedback kita jugak yang dipersalahkan..

kalau orang cakap camtuh kat aku..

SUDI TAK AWAK COUPLE DENGAN SAYA
sorry,saya tak nak couple lagi buat masa sekarang..

SAYA MINAT SANGAT KAT AWAK LARHH
ouh yeaker?tengs~

AWAK NEH COMEL SANGAT LARHH,GERAM SAYA TENGOK AWAK
ouh,saya tak der larhh comel sangat..biasa biasa jep..btw tengs ehh..

terpulang larhh kat diri masing masing nak cakap per kann..for me cukup larhh kita cakap baik baik dengan orang tuhh..mesti orang tuhh terima punya..kalau dea tak nak terima..jelas sangat yang orang tuhh jenis yang tak boleh terima hakikat..haha..

No comments: