My HERO

selamat pagi semuaaa..ehh,per kau merepek nehh miela?pagi per mende nye?da tengahahari dah kott..hari khamis hari tuhh malaysia lawan indon kann?even aku peminat lagu lagu indon but i still sokong malaysia wehh..gila kau ta sokong negara sendiri?harus lerr sokong..nak tanya nehh..kenal tak dengan mamat nehh?


kenal tak?ta kenal?yang nehh kenal tak?


kenal tak yang nehh?tak kenal?biar betik derr..aku lempang laju laju karang tak kenal..


yang nehh?kenal dah kew?korang jangan cakap tak kenal pulak..dia dah pakai jersi tuhh..paham paham larhh dea saper kann?
yess,yess..KHAIRUL FAHMI..
yang penjaga gol skuad HARIMAU MALAYA tuhh..
yea,yea aku ngaku,aku bukan nye kaki bola sangat larhh kann..but since aku tengok bola and family aku..bler hah?taun nehh jugak kott..memang aku cari pemain yang menyarungkan jersi number 22..bila dah jumpe tuhh berusaha mencari nama dea..wahaha..fanatik?ouh,gila kau miela..dah larhh jersi dea warna purple..giloss you nyahh..memang aku minat..

*demam demam pon aku still tengok bola. :)

No comments: