Best sangat ker game kat FACEBOOK tuhh?

haa,best sangat sangat ker game kat facebook tuhh?sampai tiap tiap hari orang main game kat situ..tiap tiap masa,ader jepp orang main game kat facebook tuhh..besttt sangat sangat kerr?aku pernah main game tuhh sekali jepp..2 tahun lepas..biasa jepp kott..tader larhh bestt sangat sangatt ponn..


 lepas daripada tuhh aku tak nak main dahh game kat facebook tuhh..sebab ta berapa menarik sangat..bagi aku larhh kann..bagi korang tatau larhh..menarik kerr tak..


sebab aku bukan minat tahap cipan sangat minat main game game nehh..aku lebih suke dengar laguu yaww..


ader member aku semalam tanye..
kau ta bosan kew asyik dengar lagi jepp?'
'ta ponn. :)'


kalau dah jadi febret kita,mesti dah ta rasa jemu..


*ayah aku selalu main game kat facebook nehh..
member aku masa skola rendah pon sama,still main game,even dea 18 tahun still main game lagi.. :)

No comments: