HANG OUT!!!

hello,hello,helo..kopi dan milo..haha..semalam aku hang out ngan kawan baik aku..yeahh..terbaik sangat-sangat..janji kul 12.30 na kuar..alih-alih kul 1 baru keluar..haha..sampai jep kat tempat tuhh..calling-calling dea..dea cakap ta ready lagii..baru na bersiap..cehh punye budak..


sambil-sambil tunggu kawan aku tuhh pegi kacau uncle sebelah..yelah,seminggu da resign rasa rindu plak na kacau-kacau jiran sebelah..ngee~then kacau member tempat keje aku dulu..wowww..memang kedai lain sangat-sangat..cerah mata i memandang youuu..nehh larhh budak jakun kann?kalau keje situ ponn bukan taw sangat per mende yang ader dalam kedai tuhh..seriously,tatau beb..harap jep keje situ..then kawan aku tuhh da siap.pegi KFC..mentang-mentang larhh seberang jalan tuhh jep kann?hee..pastuhh makan-makan..


oke,stopppp!!da kenyang..kawan aku membebel da..baru makan sikit dah kenyang??woaaa..tadi bukan main lagi kebulurnye kann??tengah dia sedap pot pet pot pet tuhh..HUJAN MELANDA..waduhhh terpaksa larhh batal kan niat na pegi taman..takper-takper..tempat lain bersepah lagi kann?berjam larhh kteowg duduk kat situ..tunggu hujan reda..yang penting dapat gosip-gosip kann?


pix nehh aku main ambik jep..dea ta ready lagi time tuhh..hambikk ko.. :D
konon macam nak naik kete putih tuhh jepp kan?wahaha..

then beli-beli baju..


pink nyahh..memandangkan aku tader..ehh,bukan tader..tader langsung baju warna pink..so,aku beli larhh..yang buat aku tertarik bukan pada warnanye..TULISAN nya..sweet-sweet jep kann?kalo bley na tukar jepp 'WE ARE COUPLES' tuh kepada ' I'M SINGLE'.. :p
tengah syiokk jalan-jalan cuci mata tuhh..tertibe rasaa-rasaa macam..terjatuh.....bukan terjatuh tergolek kew haperr..terjatuh cinta kat someone..yang si hesem-hensem nehhh..


nehh larhh si hansem-hensem saya..hensem ta beliau?haha..LIMITED oke..nasib baik cepat..kalau ta da kene rembatttt dek orang lain nyahh..nehh ponn aku suruh cik aina yang pilihkan..aku da konpius da yang mana satu na pilih..semua lawa-lawa.. cari skirt..tapy semua tader size aku..waaaaaa..aku taw larhh aku pendekk..ta kann tade size tuk aku kott..kejam sungguh!!!


tudung aku and baju dea sama kalerr kann?
sumpah kitaorang ta rancang oke?
hadap larhh dengan muka-muka yang bajet comeyh tuhh.. :D


saya tengah berjalan nehh..karang saya jatuhh tader saper na tolong saya pulak.. :D
 terang-terang ader sign board BERHENTI di situ kann?so,aku behenti larhh..seorang budak yang mematuhi undang-undang..haha..apsal aku tengah syiokkk jalan-jalan..akak nehh pulak senyum-senyum..aku ponn senyum larhh..even ta kenal sape..siap tanya lagi..

akak : adik ta keje kat situ da ker?
saya : dah resign da ponn..
akak : alaa,kenapa resign?
saya : sebab,errr..

aku tatau na cakap per da..aku senyum jepp larhh kat akak tuhh..haha..tatau larhh aku..ramai sangat yang tegur semalam..before hang ponn ader orang siap lambai-lambai lagi kat aku..ta kenal ponn saper..yang perasan dia perempuan..bukan lelaki..kalau lelaki sah-sah lelaki miang..then,jumpa lagi orang yang ta kenal..punye larh lama borak..sanmpay ta hengat dunia..bhahaha..



sebelum balik rumah..harus pegi kedai kek..na beli TIRAMISU..tapi nak buat macam mana,dah habis.. :(
lupakan jep larhh hasrat dikau miela..terpaksa ambik kek lainn..
tengak syiokk ambik gambar..then datang budak-budak nehh..


macam kenal jep ini budak..haha..kurang ajar punye kawan kann?member sendiri ta kenal..puihh..yang pkay baju warna merah tuhh kak balqis..mish u a lot my dear..dea selalu panggil aku PEREMPUAN JAHAT..sebab perr?dari hari pertama dia kena transfer..aku dah buli dia..hakhak..nakal sungguh budak nehh..yang sebelah aku tuhh besfwen aku dari skola menegah lagi..since form 1 lagi aku rapat dengan dia..besfwen aka sedara aku..wahhhh..


harta karun yang paling aku sayang..
my lovely E5 and ACER..
cover belakang ponn aku dah tukar..dulu warna hijau..sekarang purple larhh.. :D

No comments: