Buhbye!

assalamualaikum.
selamat malam semua! mata dahh rasa mengantuk sangat sangat dahh. tunggu masa nak tutup jep nehhh.

tapi aku tahan jep mata aku nehhh. jangan bagi mengantuk. kalau nak mengantuk ponn biarlah lepas aku siap publish entry nehhh.

mesti korang tertanya tanya kann? apsal aku beria ria sangat. sampai aku rasa ngantuk ponn aku still nak update blog jugak. macam tak boleyy tunggu hari esok jep kannn?

speacial sangat kew hari nehhh? memang! tarikh tuhh memang sangat sangat speacial pada aku suatu masa dulu. :')


tapi semua tuhh hanya tinggal sejarah. past is past. am i right?

kalau sekarang nehh kitaorang still couple lagi. mesti arynehh dahh masuk aniversary kitaorang yang 2 month. tapi nak buat macam mana. dahh takder jodoh kann?

sekuat mana kita bertahan. sekuat mana kita setia. sekuat mana kita sayang dekat orang tuhh. kalau memang jodoh kita bukan dia,memang takk larhh.


budak nehh yang buad hati awak kosong dulu kannn? jahat kann dea buad awak sampai macam tuhh sekali.
tapi takper awak. kini budak tuhh dahh jauh dari hidup awak.

kalau awak tengah baca entry saya nehhh. saya nak cakap dekat awak. yang saya dahh redha lepaskan awak. awak cari larhh orang yang lebih baik dari saya yeaa.

saya yakin awak mampu cari orang yang lebih baik dari saya. lepas nehh jangan awak cakap dekat saya yang saya dahh lama tak contact awak.

saya tak contact awak sebab awak sendiri cakap kat saya kann. awak tak suka contact ex awak. saya ponn tak nak contact ex awak.

saya nak lari jauh jauh dari hidup awak. takper kann awak? kenangan kita berdua terlalu manis untuk dikenang. manis sangat sangat.

tapi saya mintak maaf awak. saya terpaksa buang kenangan manis tuhh jauh jauh dari hidup saya. sebab saya nak lupakan awak.

sorry yea awak. harap awak tak marahkan saya. :')

No comments: