DI TUTUP!

assalamualaikum.
hye sayang sayang sekaliann.


dengan ini say mengishtiharkan bahawa esok cuti. ehhh? sejak bila pulak aku yang jadikk tukang cakap pasal cuti cuti pulak nehhh? hik hik hik.

okehh okehh. back to normal. berenti gelak semuaaaa! okehh aku dahh nak tutup dahh belog aku nehhh. dah bosan dahh dengan balik balik dengan header lama. balik balik background yang usang nehh. balik balik gambar orang yang sama.

ehhh. sabit apa pulak. memang larhh gambar orang yang sama kenn? pemilik dea. arghhhh. tengok nehhh. dahh berbelit dahh ayat aku.

aku nak tutup sebab nak memperbaharui belog aku nehhh. ecececehhh. memperbaharui larhh sangat kennn? puihhhh.

korang jangan sedih sedih taw kalau tak dapat bukak belog ku suatu hari nanti. kekeke. macam ader jep kenn orang yang nak bukak belog aku. -,-

belog akan dibukak setelah aku dahh siap pluss puas hati dengan belog aku sendiri. ngeee~
tunguuuuu jep larhh yea.
^_^v

No comments: