Cerita semalam.

assalamualaikum.
 
semalam! yea. semalam. baru semalam saya tahu apa yang berlaku. buta nya saya kann? saya masih tak tahu apa perasaan awak kat saya masa tuhh? aiyaaa.

tapi dah nak buat macam mana. mende dah jadi kann? tak baik kita nak salahkan takdir. terima jep larhh seaadanya. what the past is past. life must go on. right? kalau kita ader jodoh,tak lari mana larhhh.

seriously saya ingatkan awak bahagia. sebab saya selalu tngok wall awak. sorry jadi stalker kejap. hehehe. tengok awak post semua sweet sweet sajer. memang jeles uhh. bukan jenis sebab ape. sebab korang tuh sweet sangat-sangat.


semalam semua bende yang kita 'pendam' keluar kann? memang tak sangka awak ponn macam saya jugak. saya ingatkan saya sorang jep yang macam tuhh. saya pendam jep larhh dalam-dalam. kalau saya tahu awak ponn macam tuhh jugak. dah lama saya halang awak!

semalam,baru saya tahu semuanya. yea! semuanya pasal awak nak cari girlfren tuhh. memang saya sedih sangat bila awak cakap awak nak cari girlfren. even saya tatau ponn sebab apa saya kena sedih. saya ponn tatau dengan hati saya sendiri.

I NEED YOU!

No comments: