I MISS YOUUUUUUU!

 assamualaikum.
si cantik dan si kacak.


yea,yea. awaakkkkk! orang yang SAYANG. i miss you so much dear! even saya tak beritau awak. tapi setiap masa,setiap hari saya rindu awak SAYANG. seriously saya cakap. tak tipuuuu sayang.  i really mean it. tapi lepas dapat tahu hal 'sebenar' tuhh. terus macam nehh ------> @_@

for my follower ponn,sila sila larhh rindu kat saya ehh? sebab lepas nehh tak kann kerap hupdate entry dahh. macam ader jep orang yang nak rindukan saya kann? muahahaha.

yelah. saya kann still belajar lagi. kena larhh buat cara macam study dakk? tak kann nak buat cara macam duduk rumah jepp. kalau saya duduk kat rumah sekarang nehh. dah konfem konfem larhh hupdate tiap masa. ehh,tiap hari.

selama nehh bengkel kitaorang kotor. meja tak dok. kerusi apatah lagi ader. seme tader okehh. sebelum nehh duduk dekat bilik komputer. sejuk jepp. heaven jep rasa kann? tadi baru sampai meja baru. terpaksa larhh duduk bengel yang panas tuhh. T_T

No comments: