Fuhhhh. fuuhhh. ffuuuhhhhhh.

hari jumaat. sedak tidur larhh kann? hee. sebab cuti. tidur jep larhh. bangun tidur terus mandi. basuh baju and seluar. kain aku tak basuh ehh. sebab aku tak suke pakai kain. XD
then then then and then.

budak budak nehh ajak pergi pasar gting. aku ponn per lagi. join sekali larhh kann? seyis uhh memang tak menyesal aku pegi pasar geting tuhh. barang dia semua murah murah. uihhh,rasa nak beli jep semua yang ader kat situ. kekekeke~

tempat kiteorang and pasar geting tuhh dekat jep. kalau naik kereta or motor dekat larhh. kalau jalan kaki semput larhh sikit. oleh kerana kitaorang tader kenderaan yang nak dinaiki maka terpaksa larhh berjalan kaki. 

sorry,sorry,sorry. tader picture yang nak beri korang tengok. disebabkan banyak barang yang di bawak. gambar ponn lupa nak ambik. sorry yea.

lepas dari tuhh. petang tuhh kitaorang pergi pantai sri tujoh. memang luas tersangat sangat uhhh. tapi kali nehh ader picture okehh. 


P.E.A.C.E

tengok. tengok. tengok. jangan jeles okehh? kawan saya jep dapat pegang tangan saya. choppp! kawan perempuan jep yang boleh. lelaki not allowed. :)

ouhh yea. sila abaikan kaki saya yang tak berapa yang nak putih sangat tuhh yea. hahaha. pedulikan yea. and pedulikan jugak kaki yang macam kaku tuhh. kekekeke~


engat malas nak pergi pantai. tapi member ajak. pergi jep larhh kann? lagi ponn dia suruh teman nak jumpe kawan dia. agak semput gilos babis larhh jugak mencari mana member musliha nehh. macam kembara buat kali kedua pulak. adoii. dengan sakit kaki lagi. dengan lapar and haus plus plus lagi. last last balik macam tuhh jepp. penat uhh. satu jam kot kiteorang cari member musliha tuhhh.


lawak kann muka aku? jom gelak sama sama. hakhakhak. sila abaikan muka yang tahan gelak tuhh. aku tahan gelak sebab sebab sebab. tukang ambik picture aku tuhh buat lawak sengal plak. time tuhh pulak dah nak balik sangat dahh. sengal kann? dah nak balik baru nak ambik picture. haha.

AMARAN KERAS!

kalau nak datang pantai sri tujoh nehh jangan pakai shawl okehh? aku sure 100% kalau korang pakai shawl konfem shawl korang jadi burok dek henbusan angin yang sepoi sempoi tuhh. better jangan pakai yea sayang. kalau yang jenis dah biasa dengan angin yang sepoi sempoi tuhh takper larhh. takot nanti korang asyik nak repair jepp shawl korang. kesian korang kann? :)

No comments: