Hangout berdua.

assalamualaikum.

ekceli nak update hari semalam tapi tak berapa nak sihat sangat larhh. hari semalam ingat nak tempat lain tapi terlajak nak pegi tempat lain pulak. hewhew.

yea,yea,yea. pegi hangout berdua jep hari semalam. sebab member member lain semua busy. busy larhh sangat kann. member yang selalu hangout tuhh pulak dekat dungun. tak dapat nak balik. hari tuhh kemain lagi janji nak balik. tapi hampeshhhhhhhh!


thanks HADI teman aku keluar semalam. kalau kau tak teman aku semalam jawabnya aku merayap bandar sorang sorang larhh semalam. T_T

dia kawan aku jep okeyyy. bukan boyfriend aku kew skandal aku kew hape. kalau tak beritau karang mula larhh korang pikir yang bukan bukan pulak. adoie.

yea aku taw dahh ramai yang ingat dia nehh boyfriend aku. padahal kawan aku jep kot. keluar bandar semalam tader sape ponn yang aku kenal. seriously! biasa ader jugak nampak member member aku kuar. neh tader langsung!


will you married me?

aceceh. nak kawen macam mana nye? calon ponn tader. hahaha. sebenarnya terpaksa beli cincin yang baru sebab cincin yang lama tuhh dah hilang. sob sob sob.

sedih uhhh. memang larhh bukan saper saper yang berikan cincin tuhh kat kita. tapi bende hak milik kita mestilahh kita sayang kann? even mende tuhh harga 2 hengettt pon. frust betoy larhhh. tak selesa kalau sehari tak pakai cincin. neh baru cincin yang aku beli,kalau cincin dari orang tuhh beli lagi larhh aku sayanggggg.

yang best nye hangout dengan hadi nehh dia ikot jep aku nak pegi mana. haha. bagushh bagushhh. kalau nak ikotkan banyak lagi kot nak pegi. tapi mak dia nak guna motor pulak dahh. kena balik awal. first time kuar bandar balik awal.

No comments: