Welcome to new life.

assalamualaikum.
selamat pagi abam abam,hadik hadik,hakak hakak sekalian.

macam mana hari nehh? okeyyy? ader sakit kew? kalau ader sakit tuhh cepat cepat larhh jumpe doktor tuhh yea. bukan ape. takot melarat pulak sakit tuhh. sape yang susah? parent korang jugak yang susah kannn?

okeyyy. sape perasan blog nehh dah berubah? sila angkat tangan anda laju laju. hehe. blog nehh dahh 98% siap diedit hari semalam. dari selasa lagi edit. tapi separuh jalan. hewhewhew.

kenapa 98% jep? kenapa tak 100%? korang tengok elok elok. masih ader lagi yang sama macam dulu. sajer malas nak tukar. ker korang tak perasan? =,=

theme kali nehh warna pink. macam gegurl sikit kann? hahaha. even aku tak minat warna pink. tapi aku letak jugak warna pink. sebabnye? err,tak tahu larhh.

yeahhhh! welcome to my new life. err,jangan pikir yang bukan bukan larhh. aku bukan nak bertunang lagi mahupun nak berkahwin. muda lagi kot nak pikir bende semua tuhh. 

now say : SELAMAT TINGGAL DUNIA COUPLE,SELAMAT DATANG KE DUNIA SINGLE!



yea,yea,yea. aku nak jadi seorang single yang tegar dahh sekarang nehh. dari tahun lepas lagi nak jadi single yang tegar taw. tapi ader jep halangan yang datang. T_T

dah dah dahh. lepas nehh tader saper bley kacau aku. biar aku dengan dunia aku sendiri. jangan ader sape sape yang nak halang aku yeaa.

kawan kawan aku yang rapat dengan aku semua tanya aku. tak sedih kew pasal mende nehh? tipu larhh kalau aku cakap aku tak sedih kann? opkos larhh sedihh. sape yang tak sedih kalau jadi macam nehh.

tapi tak kann 24 jam kita nak sedih kann? buat apa nak sedih pasal mende yang tak penting nehh. allah dah ciptakan orang yang terbaik untuk kita. cuma kita jep tak tahu lagi siapa orang tuhh. 

even dah tader boyfriend lagi tapi aku still ader kawan-kawan aku. diaorang selalu ader dengan aku time aku sedih,susah dah senang. thanks yea sayammm. 

kepada AWAK. terima kasih yea buat saya menjadi SINGLE balik. memang tuhh ponn yang saya nak. memang dari dulu lagi saya teringin jadi SINGLE balik. now dah jadi dahh. terima kasih yea awak beri saya peluang tuhh pada saya. :)

1 comment:

Me said...

selalu nye kau ceter pasal apa kat cni?
nk thu..xmau bace...boleh?