Jantung hati saya.♥

assalamualaikum.

me and musliha

me and mieda.

kami double M okehh! :D

yea,yea,yea. diaorang jantung hati saya sekarang nehh. thanks yea sayang. korang selalu care pasal aku. even aku banyak marah marah korang. mieda larhh yang selalu terasa dengan aku. hik hik hik.

alaaa,bukan aku nak marah kau ponn mieda. nak manja manja dengan kau jepp. ehh. apa aku merepek nehh?
masa aku balik temerloh korang selalu contact aku kann?

time aku sedih korang selalu ader dengan aku. even korang jauh beribu batu dengan aku. thanks ehh sayanggg ehh. 6 bulan jep kita boleh together gether. lepas nehh konfem dah susah sangat nak jumpe kann?

lepas dari 6 bulan kita dah tak dapat nak kutuk kutuk AG dahh. dah tak dapat nak buat jahat dahhh. tak dapat nak kacau budak TBMK dahh. tak dapat nak gelak sama sama dahhh. tak dapat nak usha budak MRSM dahh. ta dapat nak buli kak farah dengan kak nadia dahh.

mesti rindu gila gila kentang dekat korang. seminggu tak jumpa korang ponn dahh rindu. nehh kann pulak sebulan,setahun. err,boleh jadi gila kot kalau tak jumpe dengan korang. hewhewhew.

korang ponn selalu beri aku semangat kann. ekpeceli musliha. sebab nasib aku sama jep macam nasib kau. tapi sekarang nehh aku tak macam dulu dahh. kau jep still dalam masalah tuhh lagi. don't worry sayang. kitaorang akan cuba bantu kau selagi kitaorang boleh bantu. :)

No comments: