Balik larhhhhhh.

assalamualaikum
and hye semua.

yea yea yea. hari nehh hari khamis. boleh balik rumahh. hoyehhhh! kalau dulu aku jep penunggu tegar yang duduk kat kelantan nehh.
 
time member member aku balik rumah masing masing. sekarang nehh aku nak balik rumah aku. ngeeee~ 
 
*statement nehh memang tak boley blar kann? tapi peduli aper aku. hehehe.
 
member member aku semua tanya 'miela mung dah kemas kow bare mung?'.
 
aku dari minggu lepas lagi dahh kemas barang aku. :)

sweetnye korang korang nehh kan? care betoy pasal aku. nehh aku sayang lebih kat korang nehh. hewhewhew.

tiket train ponn dah beli dahh siap siap. see? betapa aku sangat excited nye nak balik rumah. lama tak balik kot. homesick dahh nehh. -,-

memang balik kejap jep. orang lain cuti 2 bulan aku cuti 2 hari jep. sedehhh. kalau aku nehh 'baik' dahh lama dahh aku buat cuti sendiri. ngeee~


aper yang penting aku nak keluar dengan bestie aku. dah lama dahh wehh janji nak kuar gether gether. tapi selalu tak jadikkkk. mencik btoy larhh.

tapi kali nehh mesti jadi punye. kalau tak jadi aku mesti jadi kann jugak. err. ehh,macam mane tuhh? rindu glerr bohh sama kamoo mieza.

last kita jumpe ponn masa aku balik bulan 1 arytuhh kann? now dahh bulan 4 dahh. waaa,lama glerr tak jumpe.

plan nak jumpe dengan member member skola jugak. tapi ramai yang busy time tuhh. ader jugak larhh yang dapat pegi. tapi siket jep larhhhh.

mane syokk kalau jumpe sikit sikit kann? bes kalau kumpul ramai ramai. nehh larhh susahnye kalau ramai dah pegi jauh jauh nehh kann?

No comments: