Last day~

assamualaikum.
#sorry. banyak sikit gambar yang di uplod.
before pegi jalan jalan malam tuhh,mesty snap gambar dulu. even dahh lambat gilerr nak keluar. masing masing nak posing dulu. yelah last day keluar pegi fun fair kann. hewhewhew. :)


yea yea yea. aku nampak gemuk kann? dahh taw dahh tuhh. korang tak beritau ponn aku dahh taw dahhh. sobb sobb sobbbbb. T_T


bila dalam gambar nampak macam sama tinggi jep belaka belaka kann? padahal kalau kat luar gambar aku yang paling rendah. merasa jugak larhh aku jadik tinggi sama korang. even dalam gambar jepp. -,-


buat PEACE semua. tuala warna pink tuhh bukan aku punye taw. jangan salah anggap pulakk ehhh. aku tampauuu karang kalo cakap tuala pink tuhh aku punye.


with kak nadia and kak farah. sila abaikan budak yang pakai sweater warne biru tuhh yea. ekceli gambar nehh ponn curi curi snap jepp. saper larhh yang rajin curi curi snap gambar nehh kann? naseb baik time nehh aku senyum. :)


my sayang sayang ♥.my double M. musliha,mieda and miela. i love you sayangggggg. tak sahh kalo tak snap gambar kiteorang bertiga. :)


okeyyy. neh gambar curi. yeaaa! tak tipu. >,<

maka dengan itu kiteorang jalan larhh beramai ramai. samapai jep dekat pintu pagar tengok tengok guard tader. errr,macam mana nak keluar nehh? tak kann nak panjat pagar pulak kottt?

neh bukan zaman sekolah dulu boley panjat pagar. opsssss! kantoi sudaa masa sekolah hari tuhh aku penah panjat pagar. -,-

untung dann tersangat untung larhh pakcik guard tuhh sampai awal. buat nye sampai lewat macam mana nak keluar kann?


*dimata aku cuma ada kamu. ehhh,bajet macam tak fell apa apa ponn masa nehhh. chill and relex jeppp. hanya tuhan saja tahu perasaan aku masa nehh. :/


tinggi takk? tinggi takkk? ya allah. gayatnye aku masa time nehhh. pening kepala aku wehhhh. sumpah pening sangat sangat.

amalin duduk sebelah aku asyik menjerit jep. puas aku tenangkan perasaan dia. dengan pening kepala nye. dengan dia menjeritnye. rasa macam nak bukak pintu pastuhh terjun jeppp.

lepas turun terus sibuk mencari air. mana taknye. masing masing melalak masa kat atas tuhh. kering tekak dahh asyik menjerit.

No comments: