I Need You Sayangggggggggg!

assalamualaikum.
and hye sayang sayangku sekalian.<3

ehh. aku perlu kauu wehh. seriously aku perlukan kau. aku rasa lama dahh kot aku tak jumpe kau. rinduuuuuu. T_T


yea yea yeaaa. aku rindu sangat nak makan mende nehh wehhh.


siap ader renda renda lagi tuhhhh.


meleleh air liur tengok mende nehh.


wahh. berpetak petak lagi tuhh. ishhh. geramnye!!


terliur takk koranggggggg?


yang jenis dessert pocky pon hadooo.


nak makan nehh. nak makan nehh. nak makan nehhhhhhh!


aku tatau bila masa aku gila sangat nak makan tiramisu nehh. aku last makan ponn time tahun lepas. then then then bila aku chat dengan member member aku. aku cakap kat deaorang bila nak balik temerloh nanti kena belanja aku kek tiramisu.

hehehe. mereka yang baik hati tuhh hanya berkata kata 'okeyyy' 'beyehhhh'. ouhh sporting glerr larhh member member aku nehhhh.

neh makin aku sayang ketat ketat dekat korang nehhh. jangan risau okeyy. nanti aku balik temerloh aku tuntut segala janji manis dikau taburkan padaku dahulu. kau tunggu saja jep larhh ehh? :D

No comments: