Hishhh. memang nak kena nehhh!


assalamualaikum!

gua seharian menghadap lappy nehh haa. punye larhh bersemangatnye nak downlod theme bagai. steady jep duk depan lappy nehh.

nak nak pulak jumpe theme yang kiut miut tuhhh. eiiii geram nye larhhh! rasa macam nak jep tekan laju laju dekat bahagian download tuhh.

tunggu punye larhh lama. punye larhh penat mencari. tengok tengok invalid image pulak. whatttt the ....... 
saper larhh sakit hati woo kalau jadi macam tuhh? cakap siapa yang tak sakit hati?

dari pagi sampai ke petang nehh. ini kew balasan yang gua patut dapat? ini tidak adil tidak adil bagi diriku! *lagu yuna.

naik bernanah,hancur lebur hati gua nehh taw. euwww. sayu nye rasa. macam nak bunuh diri ponn hadoo nehh. warghhhh. TT_TT

cube try lagi asyik asyik kena mende yang sama. network error larhh. invalid image larhhh. macam nak hempuk jep lappy nehhh.

dah dahh. gua nak lara dalam bilik air tuhh kejap. nak mandi lama lama. bagi hati nehh kembang semula. malas nak menghadap lappy nehh lama lama. -,-

nak tulis panjang panjang ponn tader mood nehh. arghhhhh! semuanye gara gara tak boleyy nak downlod theme nehhh.

*jangan persoalkan kenapa guna 'gua'. ;P

2 comments:

Sya Chot .. said...

sya pun pernh kena mcm tu,,mmg makan what the fish la jawabnya..hee..done follow sini..salam knl yer..blog cute..:)

miela lula said...

alahai. memang sakit jiwa larhh kann? pastuh awk buat aper? okeyy. tenkiuuu. :*