AKU TETAP SAYANGKAN KAU!

assalamualaikum!


lagi beberapa hari lagi hari lagi birthday adek aku yang musyukk lagi ngade nehh. haha. dah tua ponn kau yea dek. ehh cakap pasal tua aku lagi tua dari dea kann? hmm. TT_TT

untung larhh time besday kau dah dapat awal awal dari cikgu kau kann? kau taw tak time hakak kau nehh dulu haram cikgu nak beri hadiah taw. ehh lupa. skola aku sekolah mahal. sekolah kau 'biasa biasa' jep. wakakaka.

btw HAPPY BIRTHDAY yeww budak ngade! cikgu kau beri hadiah kau awal. aku bagi wish awal. okeyy lettew kann? dari aku tak wish langsung. kiranye aku nehh akak yang prihatin larhh jugak. ;P

even kita tiap tiap hari gaduh. tiap tiap hari berebut nak main game dekat lappy. tiap tiap hari kau nak kacau hakak kau nehh. tiap tiap hari kau masuk keluar bilik aku. 

AKU TETAP SAYANGKAN KAU ADEK!

kau jantung hati aku. pergh perghh. tak nak kalah ayat. bhahaha. okeyy larhh. tuh jep kot. nanti geli geli pulak orang baca. k baii.

P/S : tarikh lahir dea 12.11.2003

No comments: