Dengan DEA..

oke..
arytuh aku pegi meninggalkan belog begitu sahaja..
kini aku kembali dengan sebuah cerita..
bukan cerita yang direka-reka..
bukan cerita yang luar biasa..
tapi hanyalah cerita yang biasa-biasa sahaja..
sebelum nehh kann aku ader cakap aku saket perut..
saket terlampau saket?
ader kan aq kc taw?
cube check balik kat entry bawah-bawah tuhh..
ader ta?ader ta?
ader kann?
ekceli ary rabu tuhh da plann..
kalo ary sok saket ag..
aku maleh na pegi keje..
yelah saper larat..
berulang-alik ke toilet tuhh..
buad penat badan jepp..
lebih baek rest terus kat umah kan?
rest larh sangat..
padahal pegi kuar bandar jugak..
janji kul 1 na kuar..
alih2 kul 2 kuar..
kesian budak tuhhh..
da make up bagai,msg aku tanye kat mane..
seperti biasa..
ayat yang akan aku keluarkan 'otw'..
otw kemana pown aku tatau..
ngehhhh..
keluar dari rumah dan berharap akan pulang
dengan membawa balik surat mc..
kalo tader surat tuhh owg laennn ta kan percaya 
yang aku neh sakettttt..
nak tunggu taxi plak berjam-jam..
hadoiiii..
orang na cepat nehh..
hangin btoy aku masa tuhhh..
tuhan saja tahu betapa membaranya hati aku neh..
bersabar larhh dikau wahai miela..
sampai-sampai tengok akak aku nehh
ta bekpes lagii
bagusssss,ader gang..
engatkan aku sowang jep yang ta makan lagi..
pegi klinik dulu..
tuh yang penting and utama..
naseb baekk dapat doktor yang sporting..
kenal aku pulak tuhh..
aku buad-buad jep larh kenal dea..
per susah kann?
hee,ternyata sungguh kejam..
destinasi seterusnya pegi cari kedai nasi ayam..
buad per lagi pegii sana..
pegi MAKAN larhh..


sempat ag pose tuhh..
haha..
of cos larhh kann..
minah neh pown na pose jugakk..
yelah aku take jugak larh picture dea nehh..


haa,picture sape ag comeyh?
aku kew dea?
haha..
dua-dua larhh kann?
baru adil.. :p
terus order nehh..


nampak sedap kan?
memang sedap pownn..


saper bley teka nehh air per?
air milo?
salah sama sekali sayunk.. :)
lastly da abis makanan yang kteorang order makan nehh pulakk..


ice kelim..
ewmmm,yummy-yummy..
sedap doe..
sumpah ta tipu,cuba larh rasa..
tapy macam ta puas larhhh kan..
ice kelim dea sikit sangat..
engat satu mangkuk tuh dea kc kat aku..
memang berbaloi larhh..
hahaha,sedar kedai owang yang punye..
bukan kedai mak bapak aku..
tengah-tengah syok makan..
tibe-tibe.....


dengan kusyuk nye membalas msg..
cepat,cepat..
ambik fon and snap!!
tanpa disedari gambar dea telah diambik oleh aku..
haha..aku memang suka kenakan orang..


background yang buruk..
sumpah cakap!!!!
erghh,benci aq!!!
then pegi jalan-jalan kat sungai tuhh..


ta clear sangat kannn?
:(
tapy takper larhhh..
hasilnye dapat larhh jugak nehh..


mata sepet kann?
memang mata aku sepet ponn..
hee~


tengokkkk,baju aku ader camera..
jangan jeles,haha..


dalam banyak-banyak picture..
aku suka picture nehh..
tatau larhh kenapa aku suka sangat..
sebab picture nehh aku senyummmm kot...
i loike..


handphone tuhh memang ta lepas dari gengaman..
memang ta bley..
sebab aku selesa pegang handphone aku tuhh..
besar,selesa dipegang..
aku pegang handphone ehhhh..
bukan pegang tangan orang..
jangan silap baca pulak..


picture nehhh menunjukkan kteorang rapat..
memang kteorang rapat pownn..
rapat sangat-sangat..
sampai doktor tuh cakap kitaorang nehh adik-beradikk..
haahahaha,kteorang per ag?
gelak,gelak n gelak larh puas-puas..
misi seterusnya?
mencari beg yang sesuai dengan aku..
perghhh,macam terhormat larh sangat kann?
yang sesuai?
ta tahan btoy..
akhirnya,dapat larhh yang nehhh...


beg ribbon kaler pink nehh..
tapy takper larhh kan..
ader jugak kaler purple tuhh..hee..

No comments: