SELAMAT TINGGAL SAYANG!


gambar di atas ialah akak kesayangan saya..
saya rapat sangat-sangat dengan saya..
semua yang saya suka dea ponn suka..
one of our fav is ayam masak merah.. :)
dea amat memahami diri saya..
apa-apa masalah kteowg akan share bersama..
tapi dea da na pergi da dari saya..
dea na beri surat resign gara-gara abg dea..
huhhhhh~
saya: mesti kita ta macam dulu da kann?
kak anie: memang larh..tapy aku selalu akan contact ko..
saya: janji?
kak anie: janji sayunk..


teka mana satu fon saya?
hee..
tengok cover belakang pown warna biru..
sehati sejiwa larhh kann?
lepas dea pergi..
tader da orang yang btoy-btoy rapat ngan saya..
tader da orang yang na buli saya..
tader da orang yang saya na buli..
tader da orang yang ambik berat pasal saya..


tengokk..
kan fon saya buad wallpaper saya ngan dea..
betapa rapatnya hubungan kita kann?
memang rapat ponn..
rapat sangat-sangat..
pesanan aku tuk ko kak anie:
duk terengganu jga lupakan aku..
jaga adek ko tuh elok-elok..
*tengah sibuk update ader call dari dea..
hee,macam taw-taw jep kan..

No comments: