PURPLE itu saya. :)

yupp..
PURPLE itu saya..
orang yang da lama kawan ngan saya..
seme taw yang purple itu adalah saya..
buktinye?
ewm,akan sedaya upaya memberi bahan bukti..
hee,tengok jepp larh stuff saya masa form 5..
sape yang pakai beg warna purple?
saya!!!
sape yang memiliki bekas pensil warna purple?
saya!!
saper yang pakai stoking warna purple?
saya!!
saper yang ader pen marker warna purple?
saya jugak..
hee,ta cukup dengan tuhh?
jap,jap..jap ehh..
na perah otak jap..
oke,dapat da..
saya sanggup beli fon tuhh semata-mata
fon tuh kaler purple..
tudung n selendang saya banyak warna purple..
baju saya pown banyak warna purple..
orang yang rapat ngan saya akan taw yang saya 
meminati warna purple..
now percaya ta?
ta percaya lagi?
kalo ta percaya lagi tanya larh kawan-kawan saya..
hee,mereka lebih memahami saya.. :D

No comments: