Kantoi!!!

oke,ary semalam..
aku na pegi beli makanan..
beli lauk jep larhh..
nasi da masak da..
gara-gara malas na masak lauk..
oke,da siap pilh lauk..
berambuss dari restoran tuhh..
then na pegi cari air 100 plus kat 7 eleven..
kak anie: pegi kat kedai sana jep larh..murah sikit..
miela: kat sana ader jual 100 plus kew?
kak anie: tader,pegi larh..cepat sikit..
*sajer na cari psal larhh tuhh..
tolak pintu 7 eleven tuhh kuat-kuat..
tengok macam buzy jepp deaowg nehh kann?
duk menulis,tampal bagai..
per kes?
ader promosi 100 plus lagi kew?
kalo ader promosi 100 plus..
bukan satu botol aku beli..
berbotol-botol aku beli..
hee,tuhh pown kalo ader promosi larh kan?
tibe-tibe ader suara yang berkata
'perasan ta,budak keje pasayaraku seme comeyh'
aku pandang jepp larhh mamat tuhh..
sambil tersenyum berbungga-bungga..
larh,abg usop rupanya..
nasib baekk dea kata comeyh..
kalo dea kata gedik aku sound giler-giler da kat dea..
na pusing belakang nampak abg firdaus..
secara ta sengaja aku terpandang dea oke..
dea ponn pandang aku dengan muka bengis dea tuhh..
ta jadi aku na lalu kat situ..
da larh aku takot ngan mamat tuhh..
harap muka jep hensem..
tapi pandang orang macam ta puas hati jepp..
bini dea pown muka bengis jugak..
takot aku ngan orang yang macam gituhhhh..
lalu tempat yang aku lalu tadi..
then abg firdaus cakap
'kantoi larhh ngutuk belakang-belakang'
haha,ta kesah kalo kowang na ngutuk ponn kann..
janji ngutuk bende yang baik oke?

No comments: