Terima kasihh. :')


assalamualaikum.

kadang kadang kawan kita tak sedar yang kawan yang selama nie rapat dengan kita,bergelak,berduka,menagis bersama dengan kita. dia pergi jauh jauh dengan kita.

semakin kita cuba dekat dengan diri dia. semakin jauh dia lari dari kita. itu hakikat yang perlu kita terima. lepas habis form 5 masing masing jauh kann?

pelajar stpm? pelajar kolej? pelajar u? pelajar poli? yesss! menjadi seorang pelajar memang larhh sentiasa sibuk kann?

tapi sibuk sibuk ponn masih ader masa nak contact kawan kawan lama kann? adakah istilah kawan lama tuhh begitu menakutkan korang? :')


bila bukak twitter nampak dia on. kita beria mention nama dia. dia tak balas? hmm. takper larhhh. maybe dea tak nampak yang kita mention dia kot. *ayat sedapkan hati*

*dua hari lepas tuhh* kita menton dia lagi. haram dia nak balas mention kita. tetibe tergerak hati nak tengok profile dea. tengok. thanks awak sebab dahh unfollow saya. :')

bayangkan orang yang rapat dengan kita dulu. orang yang kita dahh anggap macam adik beradik kita dahh dia sanggup nak buat macam tuhh dekat kita. aper perasaan korang?


kita text dea. langsung tak penah balas. check dea dalam friendlist facebook kita. nama dia dahh takder. okeyy. dea dahh unfriend dengan kita. 

wahai hati teruskan bersabar larhh untuk menerima kenyataan ini. dugaan berkawan kann? tak semua orang nak kawan dengan kita. tak semua orang suka dengan kita.



NOTE FOR YOU DEAR

maafkan saya kalau ader terkasar bahasa dengan awak. maafkan saya kalau awak terasa hati dengan saya. saya tak tahu apa salah saya dengan awak selama kita berkawan nehh. if awak dahh tak nak kawan dengan saya. saya terima. saya tak boleyy paksa awak untuk kawan dengan saya. suatu hari nanti kalau awak buat buat tak kenal dengan saya. saya paham. terima kasih selama nehh awak sudi kawan dengan saya. :')

2 comments:

Unknown said...

sye pun kadang2 camtu gak..tp, sb diorang bt sye cmtu, sye mlas ambik pduli lgi psl diorang..sabar ye..sye kn ade nak kwn awk...^_^

p/s : klaka la kucing tu..=D

miela lula said...

hehe. tenkiuu yea awak. :')