Perasaan apakah?

assalamualaikum.
and hye koranggg!

ekceli dari pagi lagi nak menaip pasal mende nehh. hmm entah larhh. hidup saya betul betul dah berubah sekarang. semua macam alam mimpi. mimpi ngeri.


allah takkan menduga kita kalau kita tak mampu diuji sebegini kann?


yeaa. saya harus kuat. sekali kita putus cinta bukan selamanya kita gagal dalam bercinta rite? saya ader ramai lagi kawan. kawan kawan saya selalu ader disisi saya.

now tak tahu larhh perasaan apa yang ader dalam diri saya nehh. malam tadi masa dea call banyak kali nagis. yea. saya taw saya lemah. saya tengah menaip nehh ponn air mata saya meleleh. :')


'sayang. abang tak nak sayang nagis macam nehh. sayang nagis kann? please jangan nagis sayang. kalau sayang sygkan abg please jangan nagis. abang tak nak dengar sayang nagis. abang nak dengar sayang gelak jer masa nehh.'


awak nak dengar saya gelak? macam mana saya boleh gelak time camneh. tak boleh! memang tak boleh awak. takkan time kita tengah sedih kita boleh gelak? itu orang tader perasaan namanya.

awak banyak kali tanya apa yang saya nak cakap lagi kann? saya tak tahu nak cakap apa lagi dengan awak. seriously saya tak tahu. masa tuhh saya fikir saya nak awak jep. saya tak nak orang lain.

tapi semua tuhh tak terkata. saya hanya mampu ucapkan kata kata tuhh dalam hati jep. saya tak mampu nak luahkan dekat awak. saya hanya mampu menagis jep time tuhh. sorry awak. saya mintak maaf sangat sangat. 

dalam sakit sakit awak ponn. awak still nak nyanyikan untuk saya kann? awak cakap suara awak tak sedap nyanyi. tapi saya tak kesah. yang penting awak ikhlas nak nyayikan tuh untuk saya. :')

awak cakap dekat saya kalau saya rindukkan awak. awak suruh saya dengar lagu jika kau rasa getarnya - slam awak cakap lagu tuhh memang khas untuk saya kann. takper nanti saya akan  dengar lagu tuhh tiap tiap hari.

banyak lagi awak bagi lagu dekat saya kann? lagu shae - sayang, baik baik sayang - wali band. lagu shae tuhh awak cakap best sebab lirik dea best. lagu tuh juga jadi background music masa awak lepaskan saya kann?

time awak suruh saya nyanyi untuk awak tuhh memang saya segan sangat sangat! yelah saya kan 'selesema'. mana boleh nyanyi. karang sengau. ecehh. macam larhh suara saya nehh sedap sangat kann? :)

tapi takper. demi awak. awak merayu sangat sangat dekat saya kann? takper. kita berduet lagu akur janji - edie ft wanie kann? haha. saya segan nyanyi sorang sorang. nasib baik awak paham.

awak. awak mesti sekarang dah fly kew new york kann? awak jaga diri awak baik baik taw? jangan pernah lupakan saya taw? saya pon selalu ingat dekat awak.

even awak dah tader dekat dunia nehh ponn saya still tetap ingatkan awak. kalau sy dah kahwin dengan orang lain and dapat baby boy. saya akan namakan baby tuh mohd ashriq semperna nama awak.

maybe jodoh kita sampai di sini saja. saya redha awak. saya lepaskan awak. awak dah sudi bahagiakan saya ponn dah cukup dah. saya hargai sangat sangat tuhh. every moment bersama awak. saya akan kenang sampai bila bila. :]

1 comment:

Unknown said...

Allah itu maha adil. bersabar..solat dn pohon ktenangn hti drNya.