2 hari tak cukup !

assalamuaikum.
hye korang!

lama kann tak update blog. bukan tak nak update. banyak keje larhh kena settlekan. projek nak kena bereskan. nak bereskan file lagi. hape lagii. memang tader masa uhh.

ekceli citer nehh nak kate lama tak lama sangat larhhh. nak kata baru ponn tak baru sangat. :D
sedang sedang jep larhh kann? hehe.


tak rancang ponn nak pegi sini. tup tup ader orang ajak pegi. pegi jep larhhh kann? lagipon masa tuhh time balik. aku ponn nak balik mane? umah ponn jauh. -.-

janji pukul 3 nak bertolak. last last nak dekat pukul 4 baru bertolak. haisyemen. tak taw larhh sebab sesat kew. tak jumpe jalan kew? ehh?


dalam kereta perghhh baik jep wehh. tak cakap mende mende ponnn. yelah. tak kenal lagi sape 'driver' yang bawak kteorang tuhh.

lama lama sikit hambik ko sepanjang perjalanan ke bachok tuhh bergelak sakan kteorang. hehe. habis tanya soklan kat kak syima dengan kak farah.

yelah. 'driver' tuhh kenal family deaorang. nasib baik aku dea tak kenal aku. kalau tak habis dengan dengan aku dea tanya soklan. :D


sampai sampai jep kat Pantai Melawi terus pegi pantai. aper lagi sibok bergambo larhh kteorang. hehe. pantang jumpe tempat menarik terus nak bergambo. siyes cakap tempat nehh cantik woooo.

tak cayer? tengok background belakang kteorang nehhhh. pantai dea landai jep. sesuai sangat nak mandi kea haperr. tapi time nehh kteorang tak mandi lagi.

ehh. bukan maksud kteorang tak mandi. means aktiviti mandi manda bukan time nehh. keesokkan hari baru kteorang mandi kat pantai.


tengokkk. cantik takk? ehh. bukan budak yang dalam gambar tuhh larhh. pantai tuhh. dah cakap tadi kann pantai dea memang super duper cantik.

first time dibah pakai skrit uhhh. ala tomey tomey. dari pagi hingga sampai kew pantai nehh dea pakai. tak nak tanggal skrit nehh.

sampaikan merayu rayu cakap dekat kak farah nak terus skrit nehh. mampos kak farah nak beri skrit nehh kat dea. muahahaha.


neh gaya 'peace' yea. tengok semua orang buat 'peace'. eleh korang nehhh. ikot aku lettew. menyampah nyah!

dibah jep buat gaya lain macam dari orang lain. biar larhh dea,asalkan dea bahagia sudaa. 


nehh baru gaya bebas. AMARAN KERAS! jangan tatap gambar nehh lama lama sangat taw! rosak mata tuhh nanti.

ehem. ehem. ehem. cari aku dimana ku berada wahai sayang sayangku sekalian. :D


neh picture last before kteorang balik chalet kteorang. yelah. kena prepare bakar ayam lagi. nak bakar ubi lagi. ingat senang kew?

padahal bukan aku yang masak ponnn. orang lain yang masak. aku tolong menyibok jep. bagus tak keje aku? hehe.


malam tuhh kteorang pegi bakar ayam dengan ubi. tengok tengok. wahhh. rajinnye budak budak nehhh. semua dahh settle kann dahh.

cume ayam dengan ubi jep yang tak settle lagi. aper larhh. settle larhh semua sekali. tak payah nak tinggalkan keje untuk kteorang buat. hehe.

siyes wooo. first time aku tengok budak laki yang rajin macam nehh. sejuk perut mak korang mengandungkan korang yea.

 
selesai aktiviti membuncit perut tibe masa untuk karok time! ^_^v
hyperning gilerr wehh. time nehhh. betol. tak tipu!

abg askar tuhh nyanyi sedap giloss suara dea. macam penyanyi asal ponn ader. kalo dea masuk ujibakat mane mane. konfemm aku tiap tiap hari undi dea.

abg askar nehh pulak tak abis abis suruh kteorang nyanyi. ahaha. mana tak nye. dea pasang lagu pastuhh kteorang follow dea nyanyi sama sama. 

hehehe. dea bengang larhh tuhh. kteorang nyanyi lagu dea. haha. kteorang memang suka ponnn. ^_^v


pukul 1 pagi deorang still melalak lagi. lantak korang larhh. asalkan korang bahagia. aku tak kesah ponnn. 

masuk chalet kak aya siap cakap lagi. ehh.jangan pasang air cond. ore demam nehh. DAMN!
dah larhh tengah ngantuk nehh nak tydo dalam panas? memang tak larhh wehh!

last last lepak kat luar. ambik angin pantai kejap. tengah syok karok. tetibe budak nehh kacau. spoil mood nak karokk. -.-

No comments: