The best wishes~

assalamualaikum.
and hye semua!


thanks yeww kepada semua yang dahh wish besday saya semalam. yang paling meriahh dekat facebook lerr. penat eden nak reply comment semua. hikhok hikhok.

seme wish korang saya simpan taw taw taww. yang paling aku simpan sekali wish dari member aku nehhh.

'pada tarikh ini pada tahun 1993 seorang insan telah dilahirkan and untungnye dier merupakan salah seorang kawan sy. dluw waktu sy memule knal dier,dier agak brutal gak r. tp lepas dier SPM dier 2 sy tngk makin femininin lak. bgus la 2 snng sket llki nak melekat. hahaha. y spesial nyer pasal kwan sy nie dier 2 peamah n kool je. sbb ape sy ckap camtu sbb dlu sy sllu gaduh dlam fon tp dier x prnah mrjuk or emo.' :)

haha. tenkiuuu yea fahmi. terharu sangat sangat bace text ko semalam. senang siket lelaki yang nak melekat yea? haha. kurang ajar btoyy ayat. friendship kte almost 3 tahun dahh kann? 


btw thanks miezahh sudi beri kita hadiahhh nehh. punye larhh tunggu on the date nak bukak hadiah nehhh. ngee~

ekceli dahh agak dahh yang ko nak beri something kat aku. sebab masa nak dekat puasa tuhh ko beria ria ajak aku keluar bandarrr. 

saya suka orang yang beri hadiah kat saya 2 hari sebelum besday saya. saya suka orang kedua yang wish besday saya. saya suka orang yang tanye soklan 2 kali kat saya. 'ehh besday awak 22 kew 23?' 'ehh betoyy kew?' saya suka orang yang text ngan sy sampai 2 pagi tadi. hehe. :P


yang palng bestt semalam ader exbf wishh. ehh,tuhh ponn kire bestt kew? kahkahkah. tader larhh. at least dea wishh besdayy kte kann? siap mintak hadiah besday dea plak tuhhh. hampeshh punye budakkk!

haaa. pilih nak yang mana korang suka. aku beri korang tengokk jep nehh. kalau nak beli sendiri yewww. kahkahkah. habis larhh letak gambar boyfriend kita kat sini.

boyfriend datang dari celah mana aku tak taw. kuikuikui~

No comments: