Sudikah awak? :)

assalamualaikum.

 ‘Sudikah awak menjadi yang halal bagi saya?’  ‘Sudikah awak menjadi suri di dalam hidup saya?’ ‘ Sudikah awak menjadi isteri kepada anak anak saya?’


Ketahui larhh kaum adam sekalian. Ungkapan tuhh yang dinanti nantikan seorang wanita dalam kehidupan beliau. Bukan ‘sudikah awak menjadi girlfriend saya?’ ‘sudikah awak couple dengan saya.’

Bukan yang ungkapan itu yang dinantikan oleh kaum hawa. Perasaan orang meminta couple dengan orang yang meminta menjadi pendamping hidup dia lain sangat sangat taw.

Tak percaye? Kalau korang tak percaya sudaa. Tak paksa ponn suruh korang percaya. Lalalala~


Tapi  zaman sekarang nehh kebanyakkan orang couple macam tukar baju jep kann? Couple dengan orang nehh pastuhh clash. Berapa hari lepas tuhh couple dengan orang lain pulak.

Lahaiii. Mudahnye larhh kau bercinta dik oiii. Sampai bila larhh nak jadi macam tuhh nye sayang? Takkan masa kau kahwin nanti ponn kau nak macam tuhh jugak kott?

Kawin cerai,kawin cerai? Nak jadi macam tuhh kew?  Haishhh. Aper? Belum jumpe orang yang tepat? Kita mesti kenal hati budi someone tuhh dulu. Bila dahh rasa serasi boleyhh larhh kita beri hati kita dekat dia. :)

No comments: