PURPLE love

assalamualaikum!
and hye korang.

hari selasa tuhh ader larhh aku godek godek video dalam lappy. tengok tengok ader lagi rupenye cerita yang belum aku tengok.

hermmm. aku aper lagi terus tengok larhhh. ingat nak tengok separuh jep. last last terus melekat depan lappy tuhhh. hambikk kauuu!


berfelling felling wehh. movie nehh dengan jaya nye berjaya membuatkan aku nagis. yeahhhh! memang felling habis larhh doe.

siyes wa cakap sama lue. tak tipu punye. dah larhh time demam demam cengginie. memang terbaik larhh kannn.

cinta tuhh memang buat kita jadi angau kannn? macam citer nehh jugak. berbulan bulan larhh dea frust dengan perempuan tuhh.

aku tengok ponn jadi kesian uhh. bayangkan laki tuhh punye beria prepare untuk perpose perempuan tuhh nak jadi bini dea. tup tup kena reject! sape tak frust beb?

nasib baik minah sorang nehh berpakat dengan member member dea nak pulihkan semangat dea nehh. thennnnnnnnnnnnnn.

TENGOK SENDIRI YEA CITER TUHHH!
fenettt eden nak citer satu satu. :D

No comments: