Antara MAXIS dan CELCOM?




ehh?apa bezanya kann?maxis dengan celcom?ader larhh beza dia..tengok betul betul..word pon lain..hahaha..dulu aku pakai line maxis..now dah 3 tahun dah guna line celcom..siyess memang tak menyesal langsung guna line celcom..jimat gilosss..baru baru nehh agak kemalasan tahap cipan nak topup num maxis..sebab?tader member yang guna num maxis..oke,tipu tuhh..buuu~ ekceli member yang rapat dengan aku tak guna num maxis..semua guna num celcom jeppp..and tetibe member baru aku nehh suruh aku topup kan num maxis tuhh..dengan baik hati aku topup larhh num maxis aku tuhh..choiii..baik sangat lettew...tetibe check balance tinggal 4 hengget jep?whatttttt?hampehh punya maxis..banyak glerr dea tarik duet aku..sengal betol..nasib baik larhh aku topup 10 hengget..kalau aku topup 5 hengget?nak buad macam mana?terpaksa larhh redha kann?neh semua gara gara caller ringtone tuhhh..puas dah aku nak cuba delete..tapi tak bolehh..koya..sebab tuhh larhh aku dah malas nak topup num maxis..hakhakhak..

No comments: