YEAHHHH!!!

yeahhh..yeahhh..rasa macam nak lompat lompat jepp dalam rumah nehhh..
ehh,tak senonoh btoy kann anak dara sorang nehh..
oke,tipu jepp..aku tak lompat ponn lepas dapat CALLING tuhh..
ehh,CALLING?CALLING sape plak nehh?tetttttt..
oke coppp..bukan CALLING dari lelaki ker hape kew kann?nehh CALLING dari tempat yang bakal aku belajar nanti..alaa,aku belajar kat GIATMARA jepp kott..oke larhh kann?belajar jugak..daripada tak belajar langsung..tiap tiap hari duk hadap lappy jepp..kekekeke~

tepat pukul 4.36 petang pada hari selasa aku dapat CALLING tersebut..dari mane ehh?ouhh lupe plak dekat GIATMARA TUMPAT..masa tuhh aku tengah syok cari tutorial untuk blog aku nehh..tertibe jepp dapat calling..macam pelik jep num..aku hengat malas nak angkat call tuhh..thenn,angkat jep larhh..tupp tuuppp dapat taw yang aku dapat masuk GIATMARA tuhh..fuhhh,lega sehh..aku baru jep lagi hantar surat tuhh..hari jumaat minggu lepas aku hantar..hari selasa hari tuhh terus call cakap aku diterima masuk..

tak sia sia aku keluar dengan sheda hari tuhh..tak sia sia sheda belanja aku stem hari tuhh..tak sia sia kiteorang jalan kaki sampai bandar bawah semata mata nak pergi pejabat pos untuk pos surat tuhh..tak sia sia penat lelah plus semput nak sampai ker pejabat pos tuhh..aiyaaa..semuanye tak sia sia larhhh..mesti korang pelik kann?apsal aku kena pos pulak surat apply tuhh..ekceli kalau korang nak apply GIATMARA nehh kena ambik borang kat pusat giatmara..tak kesah larhh giatmara mana korang nak ambik..tapi mesti ader surat tuhh..semua giatmara surat dia sama jepp..tader beza.. :)

orang pertama yang tahu mesti larhh aku kann?sebab aku yang jawab call tuhh?hahaha..(oke tak lawak ponn)terus aku beritau mama aku..punye larhh tak percaya beliau apa yang aku beritahu dia tuhh..hey mama,percayalah dikauu..then aku beritau sheda..ta abis abis dea say tahniah kat aku..waduhhh,skema betoy larhh kau nehh sheda..sabar jep larhh..tapi syukur larhh sangat sangat sebab ayah aku tader komen pasal pape..dulu ader dapat kat melaka cakap jauh nak pergi kew terminal bas..pastuhh dapat dekat negeri sembilan cakap jauh dari bandar..sekarang nehh dapat dekat kelantan,dia tak banyak komen ponn..senyap jepp~

seterusnya aku beritau kawan kawan yang rapat dengan aku larhh...hanya kawan yang rapat dengan aku jep tahu pasal mende nehh..kawan yang tak berapa nak rapat tuhh tak tahu larhh kott.. XD
ader sorang member aku nehh risau sangat apa apa jadi kat aku..siap tanya lagi dekat aku..'ehh miela kos yang kau mintak tuhh tader yang dekat dekat ker?jauh tuhh..kau paham paham jep larhh kat tempat tuhh..aku tak nak kawan aku rosak'..ehh,jangan risau ehh sayang..aku takder pape larhh..jangan risau..insyaallah,aku akan selamat dekat sana..kau jangan larhh pikir yang bukan bukan..kalau kau pikir yang bukan bukan..aku ponn akan pikir yang bukan bukan nanti..so,better kau jangan pikir macam tuhh ekk?

yea,aku tahu..masa belum pergi nehh boleh larhh cakap macam tuhhh..tak ikut macam orang orang kat sana kann?tapi kita kena pandai larhh nak hidup kat negeri orang..kita jangan larhh ikut mende mende yang kita tak perlu ikut..insyaallah tak kann jadi apa apa..lepas member aku cakap macam tuhh kat aku,terus aku takot..bukan takot mende..takot jumpe kawan kawan yang tak elok...

*hey korang..tolong doakan aku dapat kawan yang baik baik ekk? :)


No comments: