High HEELS?

korang suka pakai high hells tak? suke? ewm,bagus larhh. high hells kann dah ramai dah orang pakai sekarang nehh kann?

bukan golongan mak mak jepp yang dah pakai sekarang nehh. golongan anak anak ponn ader pakai kann? yelah,kalau dulu dulu kan golongan mak mak jep yang berani pakai high hells nehh. kan?










agak-agak kann. yang mana satu larhh high hells korang yang akan pilih kann? semua lawa lawa kann? ouh lupe pulak nak beritau. aku ader pengalaman pakai high heels nehh taw?

macam nehh aku terpaksa jadi pengapit yang tersepit dengan penyepit hari yang mak sedare aku kahwin. dia ader mintak tolong aku tolong jadikk pengapit. masa tuhh aku still kerja lagi. sebelum balik kampung tuhh aku dah pesan awal awal dah dengan mama aku.

suruh dia bawak kasut aku. yelah,tak kan aku nak pakai kasut kerja kann? tak logik langsung jadi pengapit pastuhh pakai kasut kerja. buat malu ader larhh. hari yang ditunggu tunggu aku tanya mama aku.

miela : mama,mana kasut akak?

mama : alaa,lupe nak bawak larhh. pakai kasut cik jep larhh.

miela : okehhh.

lepas tuhh pergi tanya mak sedare aku pulak pasal kasut tuhh~

miela : cik,mana kasut?

cik : dalam kereta ayah ngah. pergi ambik dalam kereta dia.

miela : okeh,bagi kunci.

jalan lengang lengang kanggung pergi ke kereta.bukak kereta nampak hanya kasut high hells jep yang ader dalam kereta tuhh. aisyemen bia bonar aden nak pakai kasut tuhhh..

tapi terpaksa jugak pakai okeh. sebab dah tader kasut dahh. aiyaaa. dengan tak selesanya pakai high hells. waduhh,tolong larhh paham wehh. seksa wehhh~

sampai sekarang aku tak pernah pakai dah high hells. lantak larhh kalau orang nak cakap apa. aku tak kann pakai wehh. seriously seksa. kepada yang selalu memakai high hells tuhh teruskan memakai high hells yea kawan-kawan. :D

ALL PICTURE CREADIT TO : http://christyng.com

No comments: