Hari PURPLE sedunia ker?

hishhh..giloss kau nyahh..semalam aku pergi kenduri ramai orang pakai baju PURPLE.termasuk larhh aku and mama aku..hee..first kiteorang pegi kenduri dulu..lepas tuhh balik kampung kejap..then balik..lepas rest rest kat rumah terus pergi mentakab..pegi rumah kazen kat mentakab..ingatkan ader kazen aku kat situ rupanya dia pegi kuar bandar..sengal~
dengan mengantuk nye,letihnye..nak jepp aku ajak mama aku balik..adoiii..sabar jepp larhh..then ader sorang budak tuhhh..dia ajak aku jalan jalan..ehh,budak perempuan derr..bukan budak laki..seriously aku tak nak ponn jalan jalan dengan dia..bukan jual mahal ker haper..memang aku malas nak keluar jalan jalan..dah larhh tak kenal dia tuhh saper..terpaksa jugak mengalah sebab dia gigih mengajak aku...kitaorang jalan jalan naik moto..dia yang bawak sebab aku tak reti bawak moto..hee..ewmm,tak boleh nak cakap apa dahh larhh kann..ikut jepp larhhh..tengah felling felling mood tengok langit yang cerah tertibe WOW!!!ramainya yang pakai baju warna PURPLE hari nehhh..yea..tak tipu..termasuk larhh aku and kawan aku tadi..ramai yang pakai baju PURPLE!!!first memang tak heran sangat kann..sebab baru nampak 2,3 orang budak yang pakai baju PURPLE..thenn..pusing punye pusing tengokk..ramai giloss yang pakai baju warna purple..aku dok diam diam jepp atas moto tuhh..bila member aku tanya,baru aku jawab sebab aku nehh tak reti sangat nak starting dengan orang yang baru aku kenal..da puas cuci mata,terus balikk..lagipun tader mende yang menarik ponnn..just pusing pusing jepp kann?aku cakap kat ila, member baru aku tuhhh..

MIELA : ehh,kau perasaan takk? tadi ramai yang pakai baju warna purple.
ILA : a'ah kann? ramai giloss yang pakai baju warna purple..(sambil pandang baju masing-masing)

tak lama lepas tuhh kazen aku balik..terus dea ajak lepak dekat taman..yang adik aku nehh mengada ngada lagi ngada nehh sibuk jepp na ikut..aku and kazen aku jepp jalan sekali lagi..member aku yang baru tuhh dea tak ikut..btw member aku tuhh nama dia ila. :)

No comments: